eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinBudowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w obiektach i na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie, przy ul. Droga Męczenników Majdanka 67.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Lublin: Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w obiektach i na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie, przy ul. Droga Męczenników Majdanka 67.
Numer ogłoszenia: 122616 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum na Majdanku, Droga Męczenników Majdanka 67, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-61 7442647, fax 0-81 7440526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w obiektach i na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie, przy ul. Droga Męczenników Majdanka 67..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w obiektach i na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 67. 2.Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych do SIWZ: - Projektu wykonawczego - stanowiącego Załącznik Nr 2, - Przedmiarze robót - stanowiącego Załącznik Nr 3, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącej Załącznik Nr 4, - Aneksu do Projektu wykonawczego i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącego Załącznik nr 5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.68.13.00 - Obwody elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.13.00 - Obwody elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Oryginalny kod CPV: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy: a)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, b)których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, c)posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawcy którzy w okresie którzy w okresie określonym w § 7 ust. 1 pkt c), wykonali minimum jedno zamówienie, odpowiadające rodzajem i wartością określonemu przedmiotowi niniejszego zamówienia, d)Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 15.10.2003 roku, w sprawie zabezpieczenia zbiorów w muzeach przed pożarami, kradzieżami i innymi niebezpieczeństwami grożącymi zniszczeniem lub utratą muzealiów oraz sposobów przygotowania zbiorów do ewakuacji w razie powstania zagrożenia odpowiadające rodzajem i wartością określonemu przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków określonych w ust.1, podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp oraz nie spełniający wymagań SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 i 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik Nr 6 i 7 , dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz pozostałe wymagania SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz (imienny) osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonywaniu, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergrtycznych oraz dokumentami świadczącymi o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, c)wykaz wykonanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, d)zaświadczenie o ukończoniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych, wydany przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych. 2.Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.majdanek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum na Majdanku ul. Dr. Męczenników Majdanka 67 20-325 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Muzeum na Majdanku ul. Dr. Męczenników Majdanka 67 20-325 Lublin pok.44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.