eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › WYPOSAŻENIE BUDYNKU ŁÓŻKOWEGO W DŹWIĘKOWY SYSTEM OSTRZEGAWCZY SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Wejherowo: WYPOSAŻENIE BUDYNKU ŁÓŻKOWEGO W DŹWIĘKOWY SYSTEM OSTRZEGAWCZY SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
Numer ogłoszenia: 122591 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE BUDYNKU ŁÓŻKOWEGO W DŹWIĘKOWY SYSTEM OSTRZEGAWCZY SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie Budynku Łóżkowego w dźwiękowy system ostrzegawczy Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie z podziałem na trzy etapy: a. Etap I - Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego obejmujące niski i wysoki parter b. Etap II - Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego obejmujące I, II i III piętro c. Etap III - Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego obejmujące IV, V i VI piętro CPV: 45.31.10.00-0 ( Roboty w zakresie instalacji elektrycznych) CPV: 45.31.21.00-8 ( Instalowanie pożarowych systemów alarmowych) 2. Prace polegać będą na : a. Etap I -montaż i uruchomienie zasadniczych elementów systemu DSO w postaci szaf typu RACK 40U wraz z zasadniczymi wzmacniaczami systemu, zasilaczami, instalacją głośników systemowych, instalacją elementów mikrofonu strażaka, oraz wykonaniem okablowania systemowego na poziomie niskiego i wysokiego parteru zgodnie z projektem obejmującym Etap nr 1 b. Etap II -montaż i uruchomienie elementów systemu DSO w postaci dodatkowych wzmacniaczy systemu, , instalacji głośników systemowych, oraz wykonaniem okablowania systemowego na poziomie I, II i III-go piętra zgodnie z projektem obejmującym Etap nr 2 c. Etap III -montaż i uruchomienie elementów systemu DSO w postaci dodatkowych wzmacniaczy systemu, , instalacji głośników systemowych, oraz wykonaniem okablowania systemowego na poziomie IV, V i VI-go piętra zgodnie z projektem obejmującym Etap nr 3 3. Zakres robót ( w tym szczegółowe wymagania Zamawiającego i opis przedmiotu zamówienia) oraz sposób ich wykonania szczegółowo określają: a/ Projekt wykonawczy ( obejmuje I, II i III etap prac) - załącznik nr 8 do SIWZ b/ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (obejmuje I,II i III etap prac -załącznik nr 10 do SIWZ c/ Projekt Umowy - załącznik nr 11 do SIWZ d/ Harmonogram prac z podziałem na trzy etapy - załącznik nr 12 do SIWZ Załączone do SIWZ kosztorysy przedmiarowe ( załącznik nr 9, 9a, 9b do SIWZ) stanowią jedynie materiał informacyjny i pomocniczy dla Wykonawców w celu obliczenia ceny oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ i załącznikach do SIWZ, nie zaś podstawę do obliczenia ceny oferty. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.31.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wyposażeniu budynku tj. dostawie, montażu, uruchomieniu i serwisowaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego zawierającego co najmniej elementy: wzmacniacze systemowe rozrzeszające i mocy, moduły wejściowe, kontroli zasilania rezerwowego i zasilacza oraz mikrofon (moduł strażaka), o wartości minimum 100.000 zł brutto za każde zrealizowane zamówienie (rozdział 5 pkt 1.1 b SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia tzn.: co najmniej jedną osobą z co najmniej rocznym doświadczeniem w zakresie montażu, uruchomiania i serwisowania dźwiękowych systemów ostrzegawczych oraz posiadająca ukończone szkolenie w zakresie projektowania, uruchamiania i serwisowania oferowanego dźwiękowego systemu ostrzegawczego, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o ukończeniu ww szkolenia ( rozdział 5 pkt. 1.1c SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł (rozdział 5 pkt 1.1d SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących co najmniej 2 najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Pod pojęciem 2 najważniejszych robót należy rozumieć roboty budowlane polegające na wyposażeniu budynku tj. dostawie, montażu, uruchomieniu i serwisowaniu dźwiękowego systemu ostrzegawczego zawierającego co najmniej elementy: wzmacniacze systemowe rozrzeszające i mocy, moduły wejściowe, kontroli zasilania rezerwowego i zasilacza oraz mikrofon (moduł strażaka), o wartości minimum 100.000 zł brutto za każde zrealizowane zamówienie - załącznik nr 3 do SIWZ( wzór formularza);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie - załącznik nr 7 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdziału 6 SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Kosztorys ofertowy z podziałem na trzy etapy o których mowa w rozdz. 3 SIWZ sporządzony na podstawie: kosztorysów przedmiarowych, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią materiał informacyjny i pomocniczy dla celów obliczenia ceny oferty, a nie są podstawą obliczenia ceny, a także na podstawie ewentualnej wizji lokalnej, jeśli taką Wykonawca zechce przeprowadzić (nie obligatoryjne). Sporządzony kosztorys musi zawierać: - tabelę elementów scalonych, - wykaz materiałów, - wykaz sprzętu i robocizny - zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych tj.: stawka robocizny, koszty pośrednie, zysk. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DE/18/2014 dla Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony. 2. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych w § 2 pkt.2.1 umowy, jeśli wystąpiły okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Eksploatacyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.