Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Środa Śląska: wykonanie remontu dachu papowego i ocieplenie ścian szczytowych elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Malczyckiej 4 w Środzie Śląskiej administrowanego przez Wydział Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 122575 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3173052 w. 52, fax 071 3173405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu dachu papowego i ocieplenie ścian szczytowych elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Malczyckiej 4 w Środzie Śląskiej administrowanego przez Wydział Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu dachu papowego i ocieplenie ścian szczytowych elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Malczyckiej 4 w Środzie Śląskiej administrowanego przez Wydział Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych (na załączniku do SIWZ Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu); 1.5. złożą ofertę zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ oraz przepisami Prawa zamówień publicznych; 1.6. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane z należyta starannością (protokoły końcowego odbioru robót lub referencje)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w uiszczaniu należnych opłat i składek lub dokument potwierdzający, że uzyskała on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie - o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane z należyta starannością (protokoły końcowego odbioru robót lub referencje) 6. Zaakceptowany projekt umowy 7. W przypadku spółki cywilnej dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, zgodnie 8. W przypadku konsorcjum dołączyć do oferty umowę konsorcjum, a następnie uwzględnić zapisy określone w rozdziale XVIII p.1. 9. Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o do zawarcia umowy należy złożyć w oryginale. 10. kosztorys ofertowy (może być uproszczony) 11. oświadczenia Wykonawcy o wniesieniu zabezpieczeń należytego wykonania umów 12. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz oświadczenie wykonawcy, komu powierzy obowiązki kierownika budowy. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi dla branży ogólnobudowlanej j i kwalifikacjami, jest wpisany na listę członów PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody , które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji 13. oświadczenie wykonawcy, że w dniu podpisania umowy przedłoży Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Śląska Pl. Wolności 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Śląska Pl. Wolności 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Przebudowa i doposażenie istniejących placów zabaw w Środzie Śląskiej oraz Szczepanowie
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Środa Śląska - ETAP II, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4F, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4H, CZĘŚĆ 3 - ZADANIE 4G
- PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 2075D i 2084D ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKÓW W MIEJSCOWOŚCI PAŹDZIORNO oraz PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2084D W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKÓW W MIEJSCOWOŚCI GODKÓW
- Remont świetlic wiejskich w gminie Środa Śląska
- Konserwacja rzeki Cieciorka, Średzka Woda - gm.Środa śląska
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem przy głównym wejściu budynku ZST przy ul. Dworcowej
- Remont elewacji, remont dachu, ocieplenie stropu strychowego i remont klatki schodowej w budynku mieszkalnego przy ul. Sulejowskiej 53 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana pokrycia dachowego w budynku m. Czernina Dolna 7B,,
- 49/PA/2025 Remont pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Kowala- Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Parznicach
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.