Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Żabia Wola: Budowa przepustu na rzece Mrowie ul. Koniecpolska
Numer ogłoszenia: 122527 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustu na rzece Mrowie ul. Koniecpolska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę przepustu w korycie rzeki Mrowy w km 19+617 do 19+ 623 w miejscowości Siestrzeń na działce nr ewidencyjny 239 i w miejscowości Żelechów na działce nr ewidencyjny 18 w pasie linii rozgraniczającej drogi kategorii L o szerokości 6,0 m. Teren planowanej inwestycji jest terenem niezabudowanym i stanowi drogę gminną o nazwie ul. Koniecpolska. W chwili obecnej na rzece w ulicy zlokalizowany jest most o szerokości 3,25 m z płyty nośnej na dwuteownikach. Filary mostu są popękane.. Rzeka w przekroju mostu ma regularny kształt trapezowy. Most częściowo zawalony. Zakres rzeczowy: Rozbiórka warstw nawierzchni i konstrukcji mostku Wykonanie wykopów na poszerzenia pod koryta jezdni, chodnika, wjazdów i nasypu Wykonanie nasypów Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego Wykonanie przepustu rurowego Roboty rozbiórkowe można wykonywać ręcznie lub mechanicznie. Wszystkie elementy możliwe do powtórnego wykorzystania powinny być usuwane bez powodowania zbędnych uszkodzeń. Doły (wykopy) powstałe po rozbiórce elementów dróg, znajdujące się w miejscach, gdzie zgodnie z dokumentacją projektową będą wykonane wykopy drogowe, powinny być tymczasowo zabezpieczone. W szczególności należy zapobiec gromadzeniu się w nich wody opadowej. Doły w miejscach gdzie nie przewiduje się wykonania wykopów drogowych należy wypełnić, warstwami, odpowiednim gruntem do poziomu otaczającego terenu i zagęścić. Grunty uzyskane z wykopów nie nadające się na wbudowanie należy odwieźć na odkład. Wykonanie wykopu musi umożliwiać jego prawidłowe odwodnienie w całym okresie trwania robót ziemnych. Wykonanie wykopów powinno postępować w kierunku podnoszenia się niwelety, z zachowaniem spadku podłużnego i nadaniu spadkom poprzecznym spadku umożliwiającego szybki odpływ wód z wykopu. Spadek poprzeczny nie mniejszy niż 4% w przypadku gruntów spoistych i 2% w przypadku gruntów niespoistych. Należy wykonać urządzenia , które umożliwią odprowadzenie wód gruntowych i opadowych poza obszar robót ziemnych celu zabezpieczenia przed gruntu przed przewilgoceniem i nawodnieniem. Nasypy powinny być wznoszone przy zachowaniu przekroju poprzecznego i profilu podłużnego. Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie powinna stanowić mieszanka piasku, mieszanki i/lub żwiru z dodatkiem kruszywa łamanego. Podbudowa z tłucznia kamiennego powinna stanowić kruszywo łamane zwykłe: tłuczeń i kliniec oraz woda do skropienia podczas ubijania i klinowania. Przed wykonaniem przepustu rurowego należy wytyczyć oś przepustu i krawędzie wykopu. Przepust należy wykonać z zastosowaniem rury PE PIPE LINE o wytrzymałości (SDR 34) SN 8 i o długości 6 mb. Spadek podłużny przepustu ze względu na prędkość niezamulającą przyjęto 5promil. Rzędna wlotu do przepustu 143.90 m n.p.m. Rzędna wylotu z przepustu 143.87 m n.p.m. Zasypywanie wykopu powyżej rury powinno być wykonane z tego samego materiału jak osypka rury, aż do wysokości 0,3 m powyżej powierzchni rury. Na nawierzchni drogi zaprojektowano płytę betonową z betonu klasy C20-22 o wymiarach 6x5 m. Zasypka w pasie drogowym wykonana z piasku zagęszczanego 20 cm warstwami, poza nim gruntem rodzimym. Zakończeniem rury przepustu będą tzw. przyczółki wykonane z betonu klasy C20-22 zbrojone prętami stalowymi o średnicy 12 mm żebrowanymi. Umocnienie skarp i dna przed ( 3 metry) i za przepustem ( 6 metrów) wykonane z płyt typu Krata-Duża na geowłókninie separacyjnej i podsypce piaskowej 10 cm. W przypadku występowania wód gruntowych powyżej dna wykopu wykop należy odwodnić. Roboty drogowe polegające na odtworzeniu nawierzchni wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym. Roboty związane z przebudową przepustu i ubezpieczenia skarp i dna rzeki należy zgłosić i prowadzić pod nadzorem WZMiUW Inspektoratu w Grodzisku Mazowieckim. Dla potrzeb budowy przepustu nie wymaga się kanału obiegowego. Budowę należy prowadzić w czasie najniższych stanów wód. Przed wlotem do przepustu należy usypać groblę z materiałów miejscowych z odpompowywaniem wody do stanowiska dolnego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca musi być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru oraz wytyczenie geodezyjne. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w ofercie. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą w tym wytyczenie geodezyjne, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Jeżeli w specyfikacji technicznej i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwa podobne zamówienia. Za podobne zamówienie uznaje się wykonanie przepustu rurowego. Zamawiający dopuszcza wykazanie przez Wykonawcę robót budowlanych drogowych wraz z wykonaniem przepustów w drogach wartości min. 50.000 brutto każda poparty dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje) dysponuje lub będzie dysponował jako Wykonawca osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej (kierownika budowy), 1 osobą posiadającą uprawnienia branży drogowej (kierownik robót), udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy . 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 80.000,00 zł, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, IV. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. V. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 6, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru ustalonego w zał. nr 7 oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia budowlane kierownika budowy i robót - udokumentują kwalifikacje zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru. Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 7) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego 8) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego 9) Do oferty należy załączyć również: a)wypełniony wzór formularza ofertowego b)kosztorys ofertowy - ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Kosztorys ofertowy nie będzie jednak podlegał ocenie na etapie oceny ofert. II. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. I.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. I.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. I.1. III. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 7 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. IV. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3
96-321 Żabia Wola
pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola ul. Główna 3 96-321 Żabia Wola pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola na rok 2026
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





