Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-19
Legnica: Dostawy różnych wyrobów medycznych niesterylnych, w tym m.in.: pomocy medycznych, asortymentu laboratoryjnego i narzędzi
Numer ogłoszenia: 12250 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych wyrobów medycznych niesterylnych, w tym m.in.: pomocy medycznych, asortymentu laboratoryjnego i narzędzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu szczegółowo opisanego w załączniku ofertowym nr 3A, pogrupowanego w Pakiety nazwane jak w informacji znajdujacej się w poniższej tabeli, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Część Numer i nazwa Pakietu Nr Pozycji (jeżeli dotyczy) 1 Pakiet 1- ELEKTRODY NOWORODKOWE I DZIECIĘCE - Pakiet na pozycje Pozycja 1 2 Pozycja 2 3 Pakiet 2 - ZMYWACZ DO KLEJU ELEKTRODOWEGO 4 Pakiet 3 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE ZWIĄZANE W SZCEGÓLNOŚCI LECZENIEM REHABILITACYJNYM - Pakiet na pozycje Pozycja 1 5 Pozycja 2 6 Pozycja 3 7 Pozycja 4 8 Pozycja 5 9 Pozycja 6 10 Pozycja 7 11 Pozycja 8 12 Pozycja 9 13 Pozycja 10 14 Pozycja 11 15 Pozycja 12 16 Pozycja 13 17 Pozycja 14 18 Pakiet 4 OKULARY DO PRACY PRZY LASERZE 19 Pakiet 5 - BAŃKI 20 Pakiet 6 - OKULARY DO zabiegów FOTOTERAPII 21 Pakiet 7 -ŻELE DO USG I EKG -Pakiet na pozycje Pozycja 1 22 Pozycja 2 23 Pozycja 3 24 Pakiet 8 - APARATY DO POMIARU RR 25 Pakiet 9 - PUDEŁKA DO PREPARATÓW HISTOPATOLOGICZNYCH 26 Pakiet 10 - KOC RATUNKOWY 27 Pakiet 11 - BARIERKI ŁÓŻKOWE 28 Pakiet 12 - ZESTAWY DO GAZOMETRII 29 Pakiet 13- SITKA DO KAPILAR, MAGNESY - Pakiet na pozycje Pozycja 1 30 Pozycja 2 31 Pakiet 14 - STAZY 32 Pakiet 15- KOŃCÓWKI EPPEDNDORF 33 Pakiet 16 - BAGIETKI SZKLANE 34 Pakiet 17 - PIPETY AUTOMATYCZNE 35 Pakiet 18 - SZCZOTKI 36 Pakiet 19 - PINCETY 37 Pakiet 20 - WKŁADKI I SZKIEŁKA DO CYTOWIRÓWKI 38 Pakiet 21 - Nożyczki Laboratoryjne 39 Pakiet 22 -Zlewki laboratoryjne 40 Pakiet 23 - KOLBY LABORATORYJNE 41 Pakiet 24 - CYLINDRY SZKLANE 42 Pakiet 25 - STATYWY 43 Pakiet 26 - KORKI DO PROBÓWEK 44 Pakiet 27 - TACKI NA NARZĘDZIA 45 Pakiet 28 - WOZKI LABORATORYJNE 46 Pakiet 29 - POJEMNIKI NA PRÓBKI HISTOPATOLOGICZNE 47 Pakiet 30 - PAPIERY REJESTRACYJNE - Pakiet na pozycje Pozycja 1 48 Pozycja 2 49 Pozycja 3 50 Pozycja 4 51 Pakiet 31- Miski nerkowate jednorazowego użytku 52 Pakiet 32 - Narzędzia laryngologiczne 53 Pakiet 33 - Stołki operacyjne 54 Pakiet 34- Wyroby związane z higieną rąk personelu medycznego Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 54.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego złączniku ofertowym 3A stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą: ulotek informacyjnych, folderów, kart technicznych, katalogów, etc., w których opisane są cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście opisu i wymagań zakreślonych przez Zamawiającego w kolumnie B w załączniku 3A - materiały należy opisać numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie. 2. Oferowane wyroby medyczne, muszą posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą oświadczenia, iż wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają - odpowiednio do ich klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności oraz, że Wykonawca złoży je Zamawiającemu na jego wezwanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wykonaywania dostaw - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy Pakietów od 1 do 31 oraz Pakietu 34: 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT w takim przypadku zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową, cechach jakościowych nie gorszych niż asortyment objęty umową i przy cenie: a) nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt a. b) niższej od ceny asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt. b. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania. 5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na dalsze 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zmiany wymienione w ust poprzedzających mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Dotyczy Pakietów 32 i 33: 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na dalsze 4 miesiące, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 046 bud. 1D.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA:Dla Pakietów od 1 do 31 oraz Pakietu 34 punktowane będą: 1) Cena ( C) - 98 % 2) Termin wykonywania dostawy ( Td ) - 2 %; Dla Pakietów 32 i 33 punktowane będą: 1) Cena ( C) - 95 % 2) Okres gwarancji i rękojmi ( GR ) - 5 %. Zamówienie należy realizować przez okres: 1) 24 miesięcy od zawarcia umowy - dotyczy Pakietów od 1 do 10, Pakietów od 12 do 16, Pakietu 29, Pakietów od 31 do 34; 2) 12 miesięcy od zawarcia umowy - dotyczy Pakietu 11, Pakietów od 17 do 28 i Pakietu 30.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zagospodarowanie i rewitalizacja skweru przy ul. Witelona 10 w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Eko-Skwer w sercu miasta"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do przewozu 9 osób z napędem 4x4.
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
- DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI i WYPOSAŻENIA DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222D, ul. Wrocławska w Prochowicach
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych odblaskowych markerów sferycznych (IV)
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Sprzedaż i dostawa drobnych materiałów laboratoryjnych, niezbędnych do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii Collegium Medicum
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół Gminy Przygodzice z podziałem na 5 części
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.