eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocławzakup i dostawa sprzętu medycznego - Centrum Radiologii



Ogłoszenie z dnia 2006-01-09

POZYCJA 1224

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Inowrocław: zakup i dostawa sprzętu medycznego - Centrum Radiologii Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Inowrocławski w imieniu którego działa Zarząd Powiatu, do kontaktów: Ireneusz Beśka, Alicja Jagodzińska, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, tel. 052 3592100, fax 052 3574820, e-mail: starostwo@inowroclaw.powiat.pl, www.inowroclaw.powiat.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu medycznego - Centrum Radiologii. 5) Krótki opis: 1. Zakup i dostawa aparatu cyfrowego RTG z pojedynczym detektorem do wszystkich zastosowań w rariografii. 2. Wykonanie projektu adaptacji pomieszczeń pracowników RTG (w zakresie określonym w kosztorysie i przedmiarze robót). 3. Wykonanie prac adaptacyjnych pracowni RTG. 4. Montaż i uruchomienie aparatu cyfrowego RTG. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 1 315 000 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 PHILIPS POLSKA Sp. z o.o., do kontaktów: Henryk Narloch, Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa, tel. 022 5710000, fax 022 5710001. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 1 412 210 zł brutto Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OSO-3430-14/2004. 3) Data udzielenia zamówienia: 23.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 3 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 5 - 4420 z dnia 07.01.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Finansowanie zamówienia - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego - Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 29.12.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.