eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinProjekt zmiany lokalizacji stacji transformatorowej zamek w Będzinie w ramach zadania :Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia - projekt współfinansowany ze środków RPO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Będzin: Projekt zmiany lokalizacji stacji transformatorowej zamek w Będzinie w ramach zadania :Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia - projekt współfinansowany ze środków RPO.
Numer ogłoszenia: 122431 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt zmiany lokalizacji stacji transformatorowej zamek w Będzinie w ramach zadania :Zachowanie dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia - projekt współfinansowany ze środków RPO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących zmiany lokalizacji stacji transformatorowej Zamek w Będzinie w ramach zadania: Zachowania dziedzictwa kulturowego i osiągnięć kulturalnych Zagłębia- projekt wspólfinansowany ze środków RPO. 1). Projekt budowlano-wykonawczy części elektrycznej obejmujący dobór odbudowy stacji jej wyposażenia ŚN i NN oraz umieszczania na zewnątrz szafki licznikowo-sterowniczej oświetleniem ulicznym. Projekt winien obejmować prace związane z likwidacją istniejącej stacji, przełożeniem kabli ŚN i NN i docelowa możliwość dojazdu. Projekt winien spełniać warunki pisma BZE RD3 ZS MN 2214 1204 08 z 25.04.08 ENION Rejon Dystrybucji Będzin( załącznik nr 6 do SIWZ). 2). Projekt budowlano-wykonawczy muru oporowego z odprowadzeniem wód opadowych w skarpie os strony drogi wojewódzkiej Al. Kołłątaja w Będzinie z zapewnieniem dojazdu do celów eksploatacyjnych. Przed opracowaniem dokumentacji należy zaproponować lokalizację wydzielenia działki uwzględniającą ukształtowanie terenu i możliwość dojazdu . opracowanie winno zawierać organizację robót, zaplecze budowy, drogę dojazdową dla realizacji robót z niezbędnymi uzgodnieniami zwłaszcza wynikającymi z obszaru ochrony konserwatora zabytków. Dokumentacja powinna zawierać: -pracowanie mapy do celów projektowych, -opracowanie zagospodarowania terenu, -projekty budowlane i wykonawcze z niezbędnymi uzgodnieniami i zgodami, -przedmiar robót, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, -szczegółowy kosztorys inwestorski, -opracowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na budowę oraz złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę w Starostwie Powiatowym. Dokumentacja należy wykonać: -w 6 egzemplarzach, -całość dokumentacji wraz z mapa cyfrową na płycie CD w wersji pdf oraz wszystkie przedmiary należy opracować również w wersji elektronicznej na płycie CD- w 6 egzemplarzach. UWAGA: Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r Dz.U. z 2004 r Nr 202 poz. 2072 ze zm. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 2. Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami.. (tj. Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. Dz.U.z 2003 r. Nr 120 poz.1126 w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. Dz.U. z 2004 Nr 130 poz. 1389 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych( dalej Pzp) ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w zamówieniu. Wymaga się : 1.1. przedłożenia aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się: 2.1wykazania wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających że usługi te zostały należycie wykonane. Należy wykazać 2 usługi na wykonanie projektów budowlano- wykonawczych w zakresie budowy stacji transformatorowych o łącznej wartości brutto 2 usług-30 000,00 zł. 2.2. dysponowania min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, - drogowej, a także należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust .1 ustawy pzp. Spełnienie warunków ppkt. 3,4 ocenianie będzie na podstawie złożonego oświadczenia na lub według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ według reguły spełnia nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a)Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1- 3 . Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, albo nie uzupełnili ich na wezwanie Zamawiającego , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp; d)nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom . 3.1. Wykonawca może zawrzeć umowę z Podwykonawcą po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. (Wykonawca winien przedstawić do akceptacji Zamawiającemu umowę lub projekt umowy zawierający zapis dot. zakresu przedmiotu zamówienia realizowanego przez Podwykonawcę i sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Podwykonawcą). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Części VII SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust 1 ustawy pzp, na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 2do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 3.Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów odbiorców potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy wykazać 2 usługi na wykonanie projektów budowlano- wykonawczych w zakresie budowy stacji transformatorowych o łącznej wartości brutto 2 usług-30 000,00 zł. 4. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( na lub według druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz winien zawierać: min.1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, - drogowej, a także należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( tj. Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokument wymieniony w części VII pkt 5, 3 ( tylko dokumenty stwierdzające należyte wykonanie),4 (tylko uprawnienia oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, pok. 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, pok. 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków RPO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.