Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Turek: PRACE REMONTOWE W SAMORZĄDOWYM PRZEDSZKOLU NR 5 W TURKU
Numer ogłoszenia: 122422 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe nr 5 , ul. Smorawińskiego 2, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2785313, faks 0-63 2785060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mzoszipturek@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWE W SAMORZĄDOWYM PRZEDSZKOLU NR 5 W TURKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRACE REMONTOWE W PRZEDSZKOLU NR 5 W TURKU POLEGAJĄCE NA: WYKONANIU WYMIANY STOLARKI DRZWIOWEJ, WYMIANIE POSADZEK, WYMIANIE GRZEJNIKÓW CO I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIU OKŁADZIN ŚCIAN I ROBÓT MALARSKICH ORAZ MONTAŻU URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE PRZEDSZKOLA..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE W ART. 22 UST.1 USTAWY PZP 2. WYKONAJĄ ZAMÓWIENIE W TERMINIE DO 17.08.2009 3. SPEŁNIAJĄ WYMOGI OKREŚLONE W SIWZ 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENU Z POSTAĘPOWANIA ZGODNIE Z ART.24 UST.1 I 2 W/W USTAWY 5. SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART.44 W/W USTAWY 6. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI 7. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA 8. POSIADAJĄ NIEZBĘDNY POTENCJAŁ TECHNICZNY DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA 9. POSIADAJA UBEZPIECZNIE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ 10. ZAPEWNIAJĄ PRZYNAJMNIEJ 5 LETNI OKRES GWARANCJI NA WYKONANE ZAMÓWIENIE 11. DYSPONUJĄ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU 2.OŚWIADCZENIE ZGODNE Z ART.24 UST. 1 W/W USTAWY. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO WYKONANIA OKREŚLONEJ DZIŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 USTAWY Z DN. 29.01.2004 - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, NASTEPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A. AKTUALNEGO ODPISU Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ , WYSTAWIONEGO NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ALBO SKŁADANIA OFERT B. ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO URZĄDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZUS POTWIERDZAJĄCYCH ODPOWIEDNIO, ŻE DOSTAWCA LUB WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZNIE ZDRWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAŚWIADCZEŃ, ŻE UZYSKAŁ ZGODĘ NA ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI, LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI ORGANU PODATKOWEGO - WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3.OŚWIADCZENIE ZGODNIE ART.24 UST 2 W/W USTAWY 4. OŚWIADCZENIE ZGODNIE Z ART.22 UST.1 W/W USTAWY. W CELU POTWIERDZENIA OPISANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WARUNKU POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIA POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A. WYKAZU WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA , A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOSCI JEST KRÓTSZY - TO W TYM OKRESIE, ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA , Z PODANIEM ICH WARTOŚCI, PRZEDMIOTU, DATY I MIEJSCA WYKONANIA ORAZ ZAŁĄCZENIA DOKUMENTÓW(REFERENCJE) POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE TE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE, B. WYKAZ NIEZBĘDNEGO DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA SPRZĘTU, C. WYKAZU ZAKRESU ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WYKONANIE WYKONAWCA POWIERZY PODWYKONAWCY. W CELU POTWIERDZENIA SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, NASTEPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: A. ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, TO ZNACZY:- SĄ UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NA SUMĘ UBEZPIECZENIA NIE MNIEJSZĄ NIŻ 120 000 PLN - PRZEDSTAWIĄ INFORMACJĘ Z BANKU W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJACĄ WYSOKOŚĆ POSIADANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚC KREDYTOWĄ WYKONAWCY W WYSOKOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 60 000,00 WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 M-CE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/ OSOBY UPRAWNIONE DO SKLADANIA OFERTY. 5. OSWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ZGODNIE Z ART.44 W/W USTAWY. 6. KOSZTORYS OFERTOWY 7. PODPISANY PROJEKT UMOWY. DOKUMENTY SĄ SKŁADANE W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ OSOBĘ/OSOBY UPRAWNIONE DO SKŁADANIA OFERTY.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:bip.miastoturek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA
62-700 TUREK
UL.BROWARNA 11
POKÓJ NR 10 LUB DROGĄ POCZTOWĄ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI 62-700 TUREK UL.BROWARNA 11 POKÓJ NR 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W TURKU
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem: pługiem, zamiatarką, wysięgnikiem wielofunkcyjnym, głowicą koszącą, posypywarką i przyczepą
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





