Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Warszawa: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH - CENTRALNA KLATKA SCHODOWA
Numer ogłoszenia: 122332 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im Romana Turczynowicza w Warszawie , ul. Moliera 4/6, 00-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 826 55 48, faks 022 826 55 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.baletowa.infoo.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH - CENTRALNA KLATKA SCHODOWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów własnych instalacji oddymiania centralnej klatki schodowej w budynku szkoły - ul. Moliera 4/6 w Warszawie. 2. W ramach kontynuacji rozpoczętych w 2008 roku prac związanych z montażem instalacji oddymiania klatek schodowych oraz wydzielenia stref pożarowych w budynku przewiduje się do wykonania następujące prace w centralnej klatce schodowej: - montaż listew przyściennych, - montaż przewodów kabelkowych, - montaż centralek sygnalizacji pożaru, - montaż czujek pożarowych, - montaż gniazd pożarowych, - montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru, - montaż ścianki działowej przeciwpożarowej dymoszczelnej, - uruchomienie instalacji w zakresie sprawdzenia instalacji, uruchomienia oraz jej testowania. 3. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie nakładczym i przedmiarze oraz dokumentacji technicznej budowlano - wykonawczej. 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 5. Kody CPV: - 45.31.21.00-8 - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, - 45.42.00.00-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 45.42.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a). posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d). nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia B. wykonać zamówienie w terminie: od dnia 01.07.2009 roku do 31.07.2009 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia D. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie instalacji elektrycznych (alarmowych) w budynkach użyteczności publicznej w zakresie realizacji prac o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia F. sporządzić, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia G. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (instalacje elektryczne), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie instalacji elektrycznych (alarmowych) w budynkach użyteczności publicznej w zakresie realizacji prac o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. b). brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego c). kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S. d). dokument uprawniający do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (instalacje elektryczne), dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób. e). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baletowa.infoo.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Moliera 4/6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Moliera 4/6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
- Wykonanie usług konserwacyjnych polegających na zabezpieczeniu i uszczelnieniu pokrycia dachowego na budynku nosorożców oraz na budynku biura ZOO
- "Kompleksowa organizacja podsumowania konkursu >>Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej<< oraz wręczenia nagród Głównego Inspektora Pracy"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do przepisów przeciw pożarowych budynku Szkoły Podstawowej nr 85 przy ul. gen. R. Traugutta 37 we Wrocławiu
- Wymiana okien w budynku Wydziału Inżynierii Biomedycznej. Znak sprawy: DZPZ.284.20.2025.MW
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczących rekonstrukcji stolarki okiennej na elewacji wschodniej w budynku Collegium Broscianum przy ul. Grodzkiej 52 w Krakowie.
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i opraw oświetleniowych w budynku w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kętach
- Adaptacja pomieszczeń biurowych Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie - w ramach Utworzenia RCMC Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
- Modernizacja budynku C Szpitala św. Leona w Opatowie wraz z budową nowego szybu windowego" w systemie zaprojektuj-wybuduj
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.