eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Zakup sprzętu komputerowego oraz zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Pabianice: Zakup sprzętu komputerowego oraz zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 122328 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego, ul. Piłsudskiego 2/6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, fax 042 2159166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego oraz zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach (zestaw komputerowy szt. 7, drukarka laserowa szt. 2, konsola zarządzająca do szafy serwerowej szt. 1, Kontroler RAID szt. 2, komputer przenośny szt. 2), dla Geodety Powiatowego (zestaw komputerowy szt. 2, komputer przenośny szt. 1, UPS szt. 4, Monitor szt. 2) oraz dla Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach na stanowisko ds. ochrony gruntów rolnych (zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem szt. 1). 1) Zestaw komputerowy szt. 7. Komputer: Procesor - dwurdzeniowy o prędkości 2,67 Ghz lub inny osiągający w testach co najmniej następujące wyniki: PC Mark 2005 ogólny test wydajności procesora - 6820, MultiTheaded Test 1 - konwersja audio 2980 KB/s, konwersja wideo 480 KB/s Płyta główna - Zintegrowana z kartą muzyczną, graficzną, sieciową Pamięć - 512 DDR2 Napędy - FDD, DVDRW Klawiatura, mysz - USB, mysz optyczna Obudowa - ATX Dysk twardy - Min. 80 GB, SATA II, min. 7200 obr/min Zasilacz - ATX min 350 W Monitor: Monitor 17 cali - 17 cali LCD, kontrast min. 500:1, czas reakcji max 8 ms, jasność min 300cd, rozdzielczość min. 1280x1024-75 Peryferia: UPS - Czas przełączania <2ms, czas podtrzymania 7-20min, auto test i ochrona przed całkowitym rozładowaniem akumulatora, ochrona przed przeciążeniem, filtracja linii telef. Interfejs port RS232, 3xIEC-gniazda komputerowe, 1xgniazdo do podłączenia zasilania z sieci, we/wy telefon, waga do 6kg Oprogramowanie: System Operacyjny - musi umożliwiać bezproblemową pracę w programach Ewopis, Ewmapa oraz umożliwiać logowanie do domeny oraz posiadać zintegrowanego z systemem firewalla. Pakiet Biurowy - będzie służył do tworzenia i edycji bazy danych w formacie MS Access oraz tworzenia i edycji istniejących prezentacji w formacie MS PowerPoint, ponadto pakiet biurowy powinien umożliwiać tworzenie i edycję skomplikowanych oraz dużych dokumentów w formatach xls i doc z wykorzystaniem MS VisualBasic. Inne: Sterowniki, gwarancja - Tak 2) Drukarka laserowa szt. 2. Dostosowana do pracy w sieci - Tak Prędkość druku (w kolorze, z normalną jakością, format A4) - Do 25 str./min Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb normal) - Do 30 str./min Jakość druku w kolorze - 600 x 600 dpi Druk dwustronny - Automatyczny (standardowy) Technologia druku - Jednoprzebiegowy, kolorowy druk laserowy Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) - Poniżej 10s (wyjście z trybu gotowości) Standardowe wymiary nośników - A4, A5, B5, B5 (JIS), C5, DL, D Postcard (JIS), Executive (JIS), 16K Niestandardowe wymiary nośników - Podajnik uniwersalny Standardowa pamięć - 256 MB Standardowe rozwiązania komunikacyjne - USB 2.0, wewnętrzny serwer druku do sieci Fast Ethernet 10/100Base-TX Waga - Do 50 kg Sterowniki, gwarancja - Tak 3) Konsola zarządzająca do szafy serwerowej szt. 1. Pojedyncza konsola z monitorem LCD, klawiaturą i touchpadem Wysuwana na szynach konstrukcja o wysokości 1U - tak Przystosowany do montażu w szafie 19 cali o głębokości max do 36cali, wysokość 1U - tak Wyłączanie monitora automatyczne po zamknięciu klapy monitora - tak Ilośc portów wejściowych - 8 lub 16 typ PS/2 lub USB Konstrukcja - do montazu w szafie typu rack, 19 cali, metalowa, 1U Rozmiar LCD - 15 cali Typ panelu LCD - TFT LCD Rozdzielczość natywna - 1024 x 768 Kontrast - Min 400:1 Jasność - Min 250cd / m2 Podświetlenie - dwie lampy zimne Kolory - 16mln Czas reakcji - zapalenie: max 5ms, zgaszenie: max 11ms Wsparte systemy - DOS, Windows, Linux, Novell, HP UX, SUN Złacza - VGA Klawiatura + mysz - tak Waga - Do 12 kg 4) Kontroler RAID szt. 2, Ilość kanałów / portów - 8 Ilość pamięci Cache - 128 Informacje dodatkowe - RAID 0, 1, 5, 10, 50, hot swap, hot spares, RAID Level Migration, Online Capacity Expansion, Optimized Disk Utilization, S.M.A.R.T., SNMP support Interfejs logiczny - SATA II 300 Obsługiwane poziomy - RAID - 0, 1, 1E, 5, 5EE, 6, 10, 60, Opis - 8*SATA II RAID 0,1,5,10,1E, 5EE, 6, 60 Podtrzymanie bateryjne - jako opcja Typ magistrali - PCI-X Wspierane systemy operacyjne - Windows 2000, SP4 (Professional, Advanced Server, Server, Enterprise) - 32bit only; Windows XP, SP1 and SP2 (Home Edition and Professional) - 32bit and 64bit; Windows Server 2003, OOB and SP1 (Web, Standard, Enterprise) - 32bit and 64bit; Netware 6.5; Złącza wewnętrzne - 8 x SATA II 5) Komputer przenośny szt. 3. Procesor - dwurdzeniowy Matryca - min. 15,4 cale, min. 1280 x 800 Pamięć - 2x 512 MB SO-DIMM DDR2 533MHz, możliwość rozszerzenia do min. 2048 MB Dysk twardy - 120 GB SATA Napęd optyczny - DVD+/-RW/RAM Karta dźwiękowa - Zintegrowana Głośniki 2 szt. Karta sieciowa przewodowa - 10/100 Mbps Ethernet Karta sieciowa bezprzewodowa - 802.11a/b/g Fax modem - Tak Bluetooth - Bluetooth 2.0 IrDA - Nie PCMCIA - Tak Porty I/O - VGA (RGB); S-video/TV-out; Line-in; Line-out; Fire-Wire (IEEE1394); USB 2.0 Czytnik kart pamięci - Tak System operacyjny - Tak Urządzenie wskazujące - TOUCH PAD Akumulator - LI ION Waga - do 2,8 kg Wyposażenie - Zasilacz, bateria 6) Zestaw komputerowy szt. 2. Komputer: Procesor - dwurdzeniowy o prędkości 2,67 Ghz lub inny osiągający w testach co najmniej następujące wyniki: PC Mark 2005 ogólny test wydajności procesora - 6820, MultiTheaded Test 1 - konwersja audio 2980 KB/s, konwersja wideo 480 KB/s Płyta główna - Zintegrowana z kartą muzyczną, graficzną, sieciową Pamięć - 512 DDR2 Napędy - FDD, DVDRW Obudowa - ATX Dysk twardy - Min. 80 GB, SATA II, min. 7200 obr/min Zasilacz - ATX min 350 W Klawiatura, mysz - USB, mysz optyczna Monitor: Monitor 19 cali - 19 cali LCD, kontrast min. 800:1, czas reakcji max 8 ms, jasność min 300cd, rozdzielczość min. 1280x1024-75 Peryferia: UPS - Czas przełączania <2ms, czas podtrzymania 7-20min, auto test i ochrona przed całkowitym rozładowaniem akumulatora, ochrona przed przeciążeniem, filtracja linii telef. Interfejs port RS232, 3xIEC-gniazda komputerowe, 1xgniazdo do podłączenia zasilania z sieci, we/wy telefon, waga do 6kg Oprogramowanie: System Operacyjny - Musi umożliwiać bezproblemową pracę w programach Ewopis, Ewmapa oraz umożliwiać logowanie do domeny oraz posiadać zintegrowanego z systemem firewalla. Pakiet Biurowy - Będzie służył do tworzenia i edycji bazy danych w formacie MS Access oraz tworzenia i edycji istniejących prezentacji w formacie MS PowerPoint, ponadto pakiet biurowy powinien umożliwiać tworzenie i edycję skomplikowanych oraz dużych dokumentów w formatach xls i doc z wykorzystaniem MS VisualBasic. Inne: Sterowniki, gwarancja - Tak 7) UPS szt. 4. Czas przełączania - <2ms, czas podtrzymania - 7-20min, auto test i ochrona przed całkowitym rozładowaniem akumulatora - Tak ochrona przed przeciążeniem - Tak filtracja linii telefonicznej - Tak Interfejs - port RS232, 3xIEC-gniazda komputerowe, 1xgniazdo do podłączenia zasilania z sieci, we/wy telefon, waga - do 6kg 8) Monitor szt. 2. Matryca - 19 cali LCD kontrast - min. 800:1 czas reakcji - max 8 ms jasność - min 300cd rozdzielczość - min 1280x1024 9) Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem szt. 1. Komputer: Procesor - dwurdzeniowy o prędkości 2,67 Ghz lub inny osiągający w testach co najmniej następujące wyniki: PC Mark 2005 ogólny test wydajności procesora - 6820, MultiTheaded Test 1 - konwersja audio 2980 KB/s, konwersja wideo 480 KB/s Płyta główna - Zintegrowana z kartą muzyczną, graficzną, sieciową Pamięć - 1 GB DDR2 Napędy - FDD, DVDRW Klawiatura, mysz - USB, mysz optyczna Obudowa - ATX Dysk twardy - Min. 200 GB, SATA II, min. 7200 obr/min Zasilacz - ATX min 350 W Monitor: Monitor 19 cali - 19 cali LCD, kontrast min. 800:1, czas reakcji max 8 ms, jasność min 300cd, rozdzielczość 1280x1024-75 Peryferia: UPS - Czas przełączania <2ms, czas podtrzymania 7-20min, auto test i ochrona przed całkowitym rozładowaniem akumulatora, ochrona przed przeciążeniem, filtracja linii telef. Interfejs port RS232, 3xIEC-gniazda komputerowe, 1xgniazdo do podłączenia zasilania z sieci, we/wy telefon, waga do 6kg Drukarka kolorowa laserowa - Dostosowana do pracy w sieci - Tak, Prędkość druku (w kolorze, z normalną jakością, format A4) - Do 25 str./min, Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb normal) - Do 30 str./min, Jakość druku w kolorze - 600 x 600 dpi, Druk dwustronny - Automatyczny (standardowy), Technologia druku - Jednoprzebiegowy, kolorowy druk laserowy, Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) - Poniżej 10s (wyjście z trybu gotowości), Standardowe wymiary nośników - A4, A5, B5, B5 (JIS), C5, DL, D Postcar (JIS), Executive (JIS), 16K, Niestandardowe wymiary nośników - Podajnik uniwersalny, Standardowa pamięć - 256 MB, Standardowe rozwiązania komunikacyjne - USB 2.0, wewnętrzny serwer druku, do sieci Fast Ethernet 10/100Base-TX, Waga - Do 50 kg Skaner A3 - Obszar zastosowań - biurowy Typ skanera - stolikowy Element światłoczuły - CCD Optyczna rozdzielczość skanowania - 1800x3600 dpi Maks. rozdzielczość skanowania interpolowana - 19200 dpi Głębia koloru - 48 bit Pionowy wymiar obszaru skanowania - do 432 mm Poziomy wymiar obszaru skanowania - do 305 mm Interfejs - USB 2.0 Obsługiwane systemy operacyjne - Windows 98/ME/2000/XP Oprogramowanie: System Operacyjny - Musi umożliwiać bezproblemową pracę w programach Ewopis, Ewmapa oraz umożliwiać logowanie do domeny oraz posiadać zintegrowanego z systemem firewalla. Pakiet Biurowy - Będzie służył do tworzenia i edycji bazy danych w formacie MS Access oraz tworzenia i edycji istniejących prezentacji w formacie MS PowerPoint, ponadto pakiet biurowy powinien umożliwiać tworzenie i edycję skomplikowanych oraz dużych dokumentów w formatach xls i doc z wykorzystaniem MS VisualBasic. Inne: Sterowniki, gwarancja - Tak 15.881,50 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.31.00 - Kolorowe monitory wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 3.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 3.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4.2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. W celu potwierdzenia spełniania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2: 1) ust. 1 lit. a), ust. 2 lit. a) i ust. 2 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa ust. 1 - 5, w oryginałach lub kopiach opatrzonych stwierdzeniem lub pieczątką Za zgodność z oryginałem i podpisem osoby (osób) podpisującej (- cych) ofertę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej (w § 6 SIWZ). 2. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwie Powiatowym w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Piłsudskiego 2 budynek A, I piętro, pokój nr 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00- 16:00..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Piłsudskiego 2 budynek A, I piętro, pokój nr 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.