eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Łódź: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 122272 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. Wartość przedmiotu zamówienia poniżej 207 tys. euro..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 76.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane wyroby odpowiadają wymogom wyrobów medycznych/wyposażeniu wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (Dz. U. z 2010 r., Nr. 107,poz. 679 z późn. zm.) oraz posiadają dokumenty dopuszczające wyroby do obrotu i używania wymagane w/w ustawą - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 3 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny/wyposażenie wyrobu medycznego i nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy poza określonymi przypadkami. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż w przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych obniżek cenowych wyrobów, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających obniżkę cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej; b) zmiany numeru katalogowego, nazwy lub sposobu konfekcjonowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową za dany wyrób, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności; c) zmiany stawki podatku VAT w chwili wejścia w życie stosownie w tym zakresie aktów prawnych, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. W tym przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość brutto umowy, wartość netto pozostanie bez zmian. W przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, tj. w terminie 7 dni licząc od dnia zaprzestania produkcji potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania wyrobu oraz do: - przedstawienia propozycji zamiennika takiego wyrobu Zamawiającemu w cenie zaoferowanej za dany wyrób w przetargu wraz z dokumentami wymaganymi w SIWZ dla danego asortymentu. 3. W przypadku dwukrotnego braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany wyrób zamienny, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu przedmiotu zamówienia we własnym zakresie u innego dostawcy. W takim przypadku Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę różnicą pomiędzy ceną za określone wyroby wynikającą z niniejszej umowy, a ceną zapłaconą na rzecz podmiotu trzeciego u którego dokonano zakupu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, pawilon Administracyjny (Dział Zamówień Publicznych - I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 09:30, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, pawilon Administracyjny (Kancelaria Zespołu - II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na nieobowiązkowe zamieszczanie informacji dotyczących ofert częściowych w załączniku nr I do ogłoszenia, Zamawiający nie określa ww informacji w ogłoszeniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość przedmiotu zamówienia lub wybrane części, a jeżeli część obejmuje więcej niż jedną pozycję, oferta dla swojej ważności w tej części musi być złożona na wszystkie jej pozycje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.