eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 220 kpl. fabrycznie nowych hełmów pożarniczych, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Warszawa: Dostawa 220 kpl. fabrycznie nowych hełmów pożarniczych, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 122238 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, fax 022 5967800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 220 kpl. fabrycznie nowych hełmów pożarniczych, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 220 kpl. fabrycznie nowych hełmów pożarniczych, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.51.00 - Hełmy ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.41.11 - Hełmy ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc, 00/100 zł.). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2007 r. do godz. 10.00. 2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: - pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank PKO S.A. XVI O/ w Warszawie, nr konta: 43 1240 2135 1111 0010 0319 3812 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy w formie przelewu na konto bankowe Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty, tj. oferta - dostawa hełmów, numer sprawy MTT 2370/06/07. 4. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego tj. Komendanta Miejskiego PSP m. st. Warszawy. Wymagany termin ważności wadium: 30 dni tj. przez okres związania ofertą. 5. Zamawiający dokona zwrotu / zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj. którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale II dziale V SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1 to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 Ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie spełnienia warunków), 3. koncesja, zezwolenie lub licencja, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (potwierdzenie spełnienia warunków), 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie spełnienia warunków), 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie spełnienia warunków), 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie spełnienia warunków), 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - minimum do wysokości kwoty na którą opiewać będzie oferta. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie spełnienia warunków), 8. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia (potwierdzenie spełnienia warunków), 9. w przypadku Wykonawcy zagranicznego, dokumenty wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ, tj: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). b) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego (poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (potwierdzenie spełnienia warunków),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 25
  • 2. Parametry techniczno-eksploatacyjne - 70
  • 3. Warunki serwisu,gwarancji, rękojmi - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie Wydziału Technicznego KM PSP m. st. Warszawy, ul. Domaniewska 40 a, 02-672 Warszawa oraz na stronie internetowej j.w..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Wydziału Technicznego KM PSP m. st. Warszawy, ul. Domaniewska 40 a, 02-672 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.