Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Gdynia: CRZP-24/08 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego w 2008 roku - część II
Numer ogłoszenia: 122233 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP-24/08 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego w 2008 roku - część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy: Drukarki - 2 szt. Zestawy komputerowe łącznie - 35 szt. Skanery - 1 szt. Monitory LCD - 48 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się w tym postępowaniu..
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r.),tj. 1. posiadają ustawowe uprawnienia do wykonywania działalności/ czynności określonych w przekazanej przez zamawiającego dokumentacji. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych popniżej oświadczeń i dokumentów Ocena spełniania warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia/ nie spełnia
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (ZUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z wykonawców musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP tj. przedłożyć w/w dokumenty . Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tajfun.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni ul. Morska 81-87 81- 225 Gdynia budynek B Inż. ds. Aparatury pok. B-105.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Morska w Gdyni ul. Morska 81-87 81- 225 Gdynia budynek B Inż. ds. Aparatury pok.B-105 w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa protokoły z badań wydajności oferowanych komputerów przeprowadzonych w/g testów Bapco SYSmark 2007
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy I - 30 szt w/g opisu zawartego w SIWZ.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy II - 4 szt w/g opisu zawartego w SIWZ.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw komputerowy III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy III - 1 szt w/g opisu zawartego w SIWZ.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitory LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD - 48 szt. w/g opisu zawartego w SIWZ.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.23.12.50-4.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki - 2 szt. w/g opisu zawartego w SIWZ.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Skanery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanery - 1szt. w/g opisu zawartego w SIWZ.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2026 roku
 - BUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU KLINIKI B - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ SSP
 - Świadczenie usług serwisowych oprogramowania PLAZA
 - REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
 - Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
 - Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Dar Młodzieży - powtórne
 
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup laptopów, skanera dokumentów oraz serwerów wraz z osprzętem sieciowym przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie.
 - Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie - 3 części
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
 - Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





