Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Warszawa: Sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne , oprogramowanie
Numer ogłoszenia: 122213 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki Budowlanej, ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8251303, 8252885, fax 022 8257730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy, urządzenia peryferyjne , oprogramowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy,urządzenia peryferyjne,oprogramowanie Opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie www.itb.pl/przetargi Kontakt A.Grzegorczuk tel 022 5664172 ,fax 022 5664164
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp. 2/Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, dostarczył i zainstalował co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych z podaniem wartości , dat wykonania oraz odbiorców . Za zamówienie podobne uważane będzie zamówienie o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto 3/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4/ Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5. Jeżeli liczba Wykonawców , którzy spełniać będą powyższe warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona powyżej Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców , którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków ustalaną wg następującej formuły : -za każde dodatkowe (powyżej wymaganego w pkt 2 ) wykazane zamówienie, Wykonawca uzyskuje 1 pkt. Do zaproszenia do składania ofert będą zakwalifikowani Wykonawcy , którzy uzyskają najwyższą ilość punktów. W przypadku gdyby pomimo zastosowania powyższego kryterium, ilość Wykonawców będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert uwzględniając łączną wartość wykazanych zrealizowanych zamówień brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. b/Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c/Doświadczenie - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień podobnych (zgodnie z pkt. 2 warunków udziału). Wykaz musi zawierać nazwę i adres zamawiającego, termin realizacji zamówienia oraz ilość dostarczonych urządzeń . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 1/Dokumenty wymienione w punkcie a należy złożyć w oryginale, natomiast wymienione w punkcie b, c - w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2/W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. b winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt. a i c winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnictwo: a) Wykonawcy reprezentowani przez pełnomocnika składają wraz z wnioskiem pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 3 warunków udziału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Instytut Techniki Budowlanej Warszawa ul. Filtrowa 1 Kancelaria pokój nr 27 Formularze zalecane do złożenia wniosku -oświadczenie,doświadczenie ,opis przedmiotu zam.na stronie www.itb.pl/przetargi.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





