Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Tyczyn: Usługi załadunku; w tym odpadów komunalnych, materiałów do zwalczania śliskości dróg.
Numer ogłoszenia: 122209 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o., Biała 238, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, fax 017 8613003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi załadunku; w tym odpadów komunalnych, materiałów do zwalczania śliskości dróg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ładowarką o pojemności łyżki minimum 5 m3 polegających na załadunku: odpadów komunalnych w Hali przeładunku odpadów, materiałów do zwalczania śliskości dróg w magazynie soli i piasku w Rzeszowie przy ul. Ciepłowniczej 11 oraz innych wg wskazań Zamawiającego, na samochody będące w dyspozycji MPGK- Rzeszów Sp. z o.o. Zakres zamówienia : Świadczenie usług ładowarką w okresie od dnia 01.07.2008 r.do 30.04.2009 r. polegających na; 1) Załadunku odpadów komunalnych w Hali przeładunku odpadów przy ul. Ciepłowniczej 11, od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do 18 00, a także w inne dni, gdy wynika to z uzasadnionych potrzeb. 2) Załadunku materiałów do zwalczania śliskości w magazynie soli i piasku w Rzeszowie przy ul. Ciepłowniczej 11 na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 3) Wykonywaniu innych prac wymagających użycia ładowarki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. 4) Pełnieniu dyżurów w Rzeszowie przy ul. Ciepłowniczej 11
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Kod CPV wg słownika 2008: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł. słownie; sześć tysięcy złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym: ładowarką o pojemności łyżki minimum 5 m3 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów metodą spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (zgodnie z Rozdz. V. pkt 2. SIWZ) na (zał. nr 2). Wykaz pozostałych dokumentów stanowiących ofertę: 1) wzór umowy podpisany przez Wykonawcę, 2) dowód wniesienia wadium 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na (zał. nr 3), jeżeli nie dotyczy, należy wypełnić na zał. nr 3 nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK-Rzeszów Sp. z o.o. Biała 238, 36-020 Tyczyn..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: MPGK - Rzeszów Sp. z o.o. Biała 238, 36-020 Tyczyn w sekretariacie pokój 227.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI TYCZYN
więcej: przetargi TYCZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





