Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Ostrów Wielkopolski: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ (OKNA I DRZWI BALKONOWE PCW) W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH
BĘDĄCYCH W ZASOBACH MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 122204 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7387090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: mzgm@mzgm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ (OKNA I DRZWI BALKONOWE PCW) W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki otworowej w ilości 230 j.o. w zasobach zarządzanych lub będących własnością Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone przepisami ustawy tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami nakładającymi obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych 2.W 2006 r. wykonali sprzedaż produkcji budowlano - montażowej w wysokości minimum 400.000,- zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) 3.Zaakceptują załączony do specyfikacji wzór umowy i zawarte w nim warunki. 4.Zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VII specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, jeżeli z tego dokumentu to nie wynika - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla Wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę, 3)aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyszczególnieniem, za ilu pracowników opłacane są składki, albo właściwy dokument stwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane, sporządzony na druku - załącznik nr 2 do specyfikacji. 5)wykaz osób i podmiotów, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na druku - załącznik nr 3 do specyfikacji, 6)wykaz firm - podwykonawców wraz z zakresem i wartością wykonywanych robót oraz wykaz osób odpowiedzialnych za prowadzenie wykonywanych robót (wraz z uprawnieniami) - załącznik nr 4 do specyfikacji, 7)informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu minimum w kwocie wartości materiałów budowlanych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. Akceptację wzoru umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy, 9)Podpisane oświadczenie, stanowiące załącznik nr 7, o przeprowadzeniu wizji lokalnej w miejscach wbudowania elementów, zgodnie z dostarczonym wykazem adresów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZGM Spółka z o.o. ul.Kościuszki 14 Ostrów Wlkp pokój 107.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Spółki - Ostrów Wlkp ul.Kościuszki 14 sekretariat II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych dot. termomodernizacji budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy al. Powstańców Wielkopolskich 14b
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i modernizacji budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi w rejonie ulicy Sadowej w Ostrowie Wielkopolskim, określonej w MPZP jako 1KDD
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- "Budowa placu postojowego na pojazdy specjalistyczne do odbioru odpadów na Stacji Przeładunkowej Odpadów w m. Jeziory 55".
- Utworzenie klubu dziecięcego w Stanicy
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej wraz z zastosowaniem urządzeń OZE na terenie Gminy Narol
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





