To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12211 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Chełm: Sukcesywna dostawa rękawic roboczych i ochronnych z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328723 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328769 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
11005287100000, ul.
ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
082 5631461 do 63, faks
825 630 450, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa rękawic roboczych i ochronnych z podziałem na zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZ/D_11/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic roboczych ochronnych z podziałem na zadania. Zadanie nr 1: a) Rękawice do pracy z wodą lub inną substancją ciekłą (olejem). b) Rękawice "wampirki". c) Rękawice "gospodarcze". Zadanie nr 2: a) Rękawice smaroodporne. b) Rękawice nitrylowe do pracy, w której występuje kontakt ze ściekami (WUKO). c) Rękawice syntetyczne, nitrylowe, oburęczne. Zadanie nr 3: a) Rękawice dla ładowaczy. b) Rękawice skórzane. c) Rękawice antyprzecięciowe (do selektywnej zbiórki). d) Rękawice ochronne spawalnicze. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na zadania) oraz wymagania ogólne do wszystkich zadań zawiera załącznik nr 1. 1.1.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania każdego dostępnego rozmiaru rękawic dla danego zaoferowanego produktu. 2. Minimalne warunki wymagane od przedmiotu zamówienia: 2.1. Każda para rękawic musi być w trwały sposób oznakowana (nie dotyczy rękawic: tzw. "wampirków", "gospodarczych", laboratoryjnych): - znakiem CE umieszczonym na rękawicy albo wszytej metce oraz na opakowaniu; - piktogramem (znakiem graficznym określającym parametry ochronne rękawic); - nazwą producenta lub upoważnionego przedstawiciela; - rozmiarem. 2.2. Przedmiot zamówienia musi posiadać 12 - miesięczny okres przydatności do użycia (liczony od daty dostawy do Zamawiającego). 3. Na potwierdzenie spełniania warunków i wymogów formalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający żąda wraz ze złożeniem oferty dostarczenia modeli rękawic (po jednej sztuce lub parze). Dostarczone wzory zostaną ocenione zgodnie z załącznikiem nr 7a lub 7b lub 7c przez komisję zamawiającego. 3.1. Próbki wyrobów mają być dostarczone rozmiarze L lub 9, wg rozmiarów europejskich. 3.2. Próbki wyrobów należy przesłać, przed upływem terminu składania ofert, na koszt Wykonawcy, na adres ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, pokój nr 32. 4. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywaną dostawą np. transport do zamawiającego, rozładunek do magazynu - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5 w godz. od 7:00 do 14:30.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
18424000-7
Dodatkowe kody CPV:
18141000-9,
18424300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25370.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31 206,03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19070.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23 326,23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27311.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33 592,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa pomocy dydaktycznych z podziałem na części w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2026 r.
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 1 KM PSP w Chełmie
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW CHPWiTM SP. Z.O.O. W CHEŁMIE, W OKRESIE od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup samochodów osobowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługi dystrybucyjne dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





