eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Wybór kadry

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Gołdap: Wybór kadry
Numer ogłoszenia: 122114 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24799 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, faks 087 6154445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry do realizacji projektu pn. Mój cel - przedsiębiorczość w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. 1. Wybór kadry do projektu dotyczy stanowisk: a/Koordynator projektu, b/ Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości, c/ Specjalista ds. rozliczeń i monitoringu finansowego, d/ Specjalista ds. zamówień publicznych i szkoleń, e/ Specjalista ds. przyznawania i rozliczania środków, f/ Doradca zawodowy - 2 osoby, g/ Pracownik punktu rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku, h/ Pracownik punktu rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku, i/ Członek Komisji Oceny Wniosków - 2 osoby. 2. Celem głównym projektu jest rozwój przedsiębiorczości na obszarze powiatów ełckiego, gołdapskiego i oleckiego, zwany w dalszej części EGO w okresie od lutego 2013 r. do czerwca 2015 r. poprzez bezzwrotne wsparcie 110 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo będących w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, spośród których 92 osoby założą działalność gospodarczą. 3. Cele projektu będą realizowane poprzez: a/ Uzyskanie podstawowej wiedzy potwierdzonej zaświadczeniem potrzebnej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej przez 99 spośród 110 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo z EGO do czerwca 2014 roku, b/ Wsparcie finansowe i doradcze dla 92 spośród 110 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowego z EGO rozpoczynających działalność gospodarczą do czerwca 2015 roku. 4. Termin realizacji projektu: 25 luty 2013 r. - 24 czerwiec 2015 r. 5. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie. 6. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym przez czas trwania umowy, w dni powszednie z wyłączeniem niedziel i świąt, również w godzinach popołudniowych. 7. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, będzie osobiście wykonywał zadania w ramach projektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecania usług nią objętych osobom trzecim. 8. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.21.10.00 - Usługi księgowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu pn. Mój cel - przedsiębiorczość realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Koordynator projektu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojciech Hołdyński, ul. Jaćwieska 7, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alicja Jolanta Lejmel, ul. Akacjowa 1, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63388,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63388,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Specjalista ds. rozliczeń i monitoringu finansowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Radzewicz, ul. Partyzantów 6/19, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Specjalista ds. zamówień publicznych i szkoleń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Podciborska, ul. Wileńska 18/1, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24780,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Specjalista ds. przyznawania i rozliczania środków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emilia Romanowska, ul. F. Chopina 2B/17, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Doradca zawodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Naszkiewicz, Os. Młodych 2/38, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Doradca zawodowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Bogdan, ul. Warsztatowa 3/6, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pracownik punktu rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Mioduszewska, ul. Popiełuszki 8/26, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pracownik punktu rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Truszczyńska, ul. Przytorowa 4/1, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3762,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3762,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3762,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Członek Komisji Oceny Wniosków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celina Górska, Sedraniki 13, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8060,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Członek Komisji Oceny Wniosków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kostowska, ul. Wojska Polskiego 66/24, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.