eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaDOSTAWY MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Mława: DOSTAWY MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 122105 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. A. Dobrskiej 1, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543240, faks 023 6543240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWY MEDYCZNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU dla potrzeb SP ZOZ w ilośći określonej w SIWZ. Przetarg podzielono na 25 następujących pakietów: Pakiet nr 1 - Sterylizacja - rękawy Pakiet nr 2 - Sterylizacja - testy Pakiet 3 - Aparaty do przetaczania, przedłużacze, pojemniki jednorazowe strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe. Pakiet 4 - Cewniki i dreny Pakiet 5- Kaniule i igły jednorazowego użytku Pakiet 6 - Kaniule do zakłuć centralnych Pakiet 7- Igły jednorazowego użytku do nakłuć podpajęczynówkowych Pakiet 8 - Sprzęt anestezjologiczny Pakiet-9 Sprzęt do inhalatorów, pozostały sprzęt jednorazowy i anestezjologiczny Pakiet 10 - Elektrody , papier do EKG, defibrylatora, żel Pakiet nr 11 - Sprzęt jednorazowego użytku, pojemniki do badań histopatologicznych Pakiet- 12 - Szczoteczki cytologiczne Pakiet -13- Szyny Pakiet 14 - Ubrania Ochronne Pakiet-15 - Rękawice diagnostyczne Pakiet 16 - Rękawice pozostałe Pakiet 17 - Rękawice sterylne Pakiet 18 - OBŁOŻENIE DO PORODU Pakiet 19 - Zestaw jałowych serwet i inne akcesoria Pakiet 20 - Klipsy do laparoskopu oraz pozostały sprzęt Pakiet 21 - Podkład ochronny i zakozetkowy Pakiet nr 22 - sety do pompy Pakiet 23 - Strzykawki trzy częściowe , żele do cewnikowania i inny sprzęt medyczny Pakiet 24 - Produkty do mycia i dezynfekcji Pakiet 25 - Inny sprzęt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia z art. 22 i 24 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zawartych w rozdziale II, III i IV SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w rozdziale II, III i IV SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uzna dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Aktualny katalog firmowy lub ulotkę informacyjną z opisem oferowanych produktów, na podstawie którego przygotowano ofertę (tylko strony z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany). Próbki wyrobów medycznych potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia. Informacje na temat wymaganych próbek znajdują się pod opisem każdego pakietu (zał. Nr 2). Każda próbka winna być opisana w sposób umożliwiający zamawiającemu identyfikację danej pozycji i zadania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 121 (zamówienia publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 105 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.