Ogłoszenie z dnia 2007-07-19
Bielsko-Biała: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek - nowości i wznowień wydawniczych dla dzieci, młodzieży, dorosłych z zakresu literatury pięknej, popularnonaukowej oraz naukowej - Kod CPV 22113000-5
Numer ogłoszenia: 122091 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Beskidzka, ul. Słowackiego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8228221 do 23, fax 033 8126520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek - nowości i wznowień wydawniczych dla dzieci, młodzieży, dorosłych z zakresu literatury pięknej, popularnonaukowej oraz naukowej - Kod CPV 22113000-5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek - nowości i wznowień wydawniczych dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej. 2.Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV kodem 22113000-5 Książki biblioteczne. 3.Dostawa obejmować będzie książki dla dzieci, młodzieży, dorosłych z zakresu literatury pięknej, popularnonaukowej oraz naukowej, według wykazów tytułów i ilości egzemplarzy przygotowywanych sukcesywnie przez Zamawiającego. 4.W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczania Zamawiającemu raz w tygodniu egzemplarzy wzorcowych (wzornika) wraz z cennikiem, b)realizowania zamówień, które Zamawiający będzie składać na podstawie egzemplarzy wzorcowych w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, c)realizowania zamówień spoza wzornika, które Zamawiający składać będzie na podstawie katalogów wydawnictw oraz innych źródeł informacji o nowościach wydawniczych (np. literatura fachowa, media) w terminie 20 dni od złożenia zamówienia, d)uzupełnienia kontynuacji wydawniczych, e)dostarczania zamówionych egzemplarzy zgodnie ze złożonym zamówieniem, f)bezpłatnego dostarczania egzemplarzy wzorcowych i zamówionych, g)uzupełniania wszelkich braków ilościowych i jakościowych w dostarczanych książkach w terminie 14 dni od złożenia reklamacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.11.30.00 - Książki biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.30.00 - Książki biblioteczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, b) dysponują zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych) e) wykonawcy, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów) - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz złożą komplet wymaganych dokumentów. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Dokumenty składające się na ofertę: a) oferta przetargowa, sporządzona na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do siwz, b) wykaz wydawnictw, z którymi Wykonawca współpracuje w bieżącym roku (sporządzony według alfabetycznej kolejności nazw własnych wydawnictw). 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Skarbu Państwa i Urzędu Gminy oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (ZUS wg stanu na dzień ......) - załącznik nr 2, b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy (Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 3 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Wykaz wydawnictw z wykazu Wykonawcy, pokrywających się z wydawnictwami, znajdującymi się w wykazie przygotowanym przez Zamawiającego - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Beskidzka ul. Słowackiego 17a 43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej, ul. Słowackiego 17a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wymiana stolarki okiennej dachowej w lokalu nr 9 w budynku przy ul. Bystrzańskiej 72, stanowiący zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Dostawa i wdrożenie laboratorium technik logistycznych
- USŁUGA NADZORU AUTORSKIEGO OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO AMMS I INFOMEDICA W SZPITALU PEDIATRYCZNYM W BIELSKU-BIAŁEJ
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Ratuszowej 2 w Bielsku-Białej na potrzeby Miejskiego Centrum Informacji Turystycznej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VII / 2025
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.