Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Skarżysko-Kamienna: Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 12208 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 041 2531443 w. 290, 2530757.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i naczyń jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: papier do drukarek, zeszyty, długopisy, koperty, segregatory, teczki, skoroszyty, talerze i talerzyki plastikowe i styropianowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.23.11.00 - Kalka maszynowa Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.91.10 - Kalka maszynowa Oryginalny kod CPV: 22.86.92.00 - Kalendarze Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.92 - Kalendarze Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 25.24.31.00 - Zastawa stołowa i kuchenna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wymagane dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1.Dokumenty świadczące, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawiera aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu przez firmę wymagań ujętych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych . Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. II.Dokumenty stanowiąc e ofertę : 1.Formularz ofertowy ( załącznik n. 2) 2.Wypełniony formularz asortymentowy ( załącznik nr 1) 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat dostaw artykułów biurowych i naczyń jednorazowych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr. 3 wraz z referencjami od Zamawiających potwierdzającymi wykonanie dostaw z należytą starannością ( minimum 3 szt) 4.Dla pakietu nr 2 i 3- dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i kontaktu z żywnością 5.Należy dołączyć po 3 szt. próbek zaoferowanego asortymentu na każdą pozycję dla pakietu 3 Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną po stronie Wykonawcy do występowania w jego imieniu - zgodnie z rejestrem , lub przez osobę odpowiednio umocowaną (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być oryginałem lub kopią poświadczoną za zgodność przez notariusz i musi obejmować pełny zakres czynności do których osoba jest uprawomocniona.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna - pok.34 budynek administracyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna1 26-110 Skarżysko-Kamienna - pok. 34 budynek administracyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykułu biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier do drukarek, zeszyty, długopisy, koperty, segregatory, teczki, skoroszyty.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 21.12.00.00-0, 21.20.00.00-0, 21.23.23.00-0, 21.23.11.00-0, 22.86.11.00-0, 22.86.92.00-0, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-0, 30.19.21.12-0, 30.19.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naczynia jednorazowe plastikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerze i talerzyki jednorazowe, plastikowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naczynia jednorazowe styropianowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: talerze i talerzyki jednorazowe, styropianowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 30
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Skarżysko-Kamienna wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn.: "Zapewnienie drożności systemu poprzez odzyskanie wolnych miejsc w skarżyskiej pieczy zastępczej
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - II powt.
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Budowa ul. Łąkowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu1.2.9
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- "Sprzedaż i dostawa materiałów papierniczych dla Drukarni Uniwersytetu Rzeszowskiego"
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.