Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Czeladź: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 122062 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, fax 032 7633694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A - sprzęt komputerowy. CPV: 30232000-4 - Różny sprzęt komputerowy 30231250-4 - Monitory ekranowe 30213100-6 - Notebooki 30231100-8 - Komputery 30233231-9 - Drukarki laserowe. 30233171-0 - Dyski 30192113-6 - Wkłady drukujące 30217000-3 - Części , akcesoria komputerowe. Zadanie B i C - oprogramowanie CPV: 30240000-3 - oprogramowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.24.00.00-3, 30.21.31.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Uwagi: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1, 2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W celu zapewnienia, że oferowane zestawy komputerowe o których mowa w Zadaniu A pkt.1, spełniają wymogi Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową, zgodność z DMI 2.0 (Desktop Management Interface) 2.0, WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation) - dopuszczany dokument w języku angielskim - wydruk ze strony internetowej z zaznaczeniem oferowanego modelu. 2.Deklaracje zgodności CE na komputer. 3.Oświadczenie oferenta mówiące o tym, że oferowany komputer nie był w żaden sposób modyfikowany na drodze Producent - Oferent - Zamawiający
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź,pok.129,ul.Katowicka 45, 41-250 Czeladź lub fax nr 032 763 36 94 lub e-mail administracyjny@um.czeladz.pl - podajac nazwę,adres, telfax, e-mail firmy i nazwisko osoby kontaktowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, Kancelaria pok. 118.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A : Sprzęt komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30232000-4; 30231250-4; 30213100-6;30231100-8 Komputery , drukarki laserowe, monitory, notebooki, części, akcesoria i wyroby do komputerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B : Program dla Straży Miejskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30240000-3 Oprogramowanie- Program dla Straży Miejskiej + 10 godzin szkolenia - 5 stanowisk (ewidencja inwentaryzacji, ewidencja interesantów, pełna ewidencja psów, dynamiczne katalogi i słowniki systemowe, systemy opłat, automatyczna obsługa kart MRD-5, obsługa fotografii, współpraca z fotoradarem, sorty mundurowe, ewidencja czasu pracy, system pomocy, kreator importu danych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C : Program - Pomoc materialna dla uczniów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 30240000-3 Oprogramowanie - program powinien posiadać następujące możliwości:- Rozpatrywanie wniosków na podstawie ustawowo określonych parametrów oraz naliczanie należytych świadczeń, tworzenie list wypłat, tworzenie raportów, możliwość pracy w rejestrach osób, szkół, wniosków i decyzji oraz wypłat, możliwość zaimportowania informacji z programów -MagisLud oraz Elud, posiadać zgodność z prawem (Ustawa o szkolnictwie, Ustawa o pomocy społecznej oraz rozporządzenie Rady Ministrów z 24 lipca 2006r w sprawie zweryfikowania kryteriów dochodowych oraz kwot świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego" - III
- Odnowienie wsparcia dla urządzeń sieciowych (firewall'e) PaloAlto
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- Dostawa serwerów i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.