eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawy materiałów biurowych, materiałów do urządzeń komputerowych oraz papieru do USG i EKG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Białystok: Dostawy materiałów biurowych, materiałów do urządzeń komputerowych oraz papieru do USG i EKG
Numer ogłoszenia: 12203 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.umb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych, materiałów do urządzeń komputerowych oraz papieru do USG i EKG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych, materiałów do urządzeń komputerowych oraz papieru do USG i EKG.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2, 30.19.92.30-1, 30.19.20.00-1, 30.19.28.00-9, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.19.76.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - odnośnik 2, do oferty należy dołączyć: 2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie III.4.2) - odnośnik 2 lub w p. III.6) p. 2.1 oraz jej podpisem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny jednostkowe ustalone w ofercie nie ulegną zmianie przez okres pełnych 12 miesięcy obowiązywania umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się: a) zmianę ustalonych cen brutto w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian; b) jednokrotną zmianę cen o wielkość opublikowanego przez GUS wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni rok kalendarzowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych (pok. 60007).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria (pok. 6124).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do urządzeń komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek -104 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały do urządzeń komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automat Rimage 2000i czarny; 03340- 001/ tusz/ - 20 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do faksów -4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek - 14 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery komputerowe typu Dresher, kopia w innym kolorze niż oryginał, bez nadruku - 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do urządzeń biurowych - 6 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Papier.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do urządzeń biurowych format A5 - 1 000 ryz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akcesoria komputerowe, inne produkty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Folia do laminowania A 4 grubość 80 - 100 mikronów op. 100 szt. - 16 op. 2. Rolka termiczna 110 mm do 30 m długości - 80 szt. 3. Rolka termiczna 57 mm do 30 m długości - 280 szt. 4. Taśma do metkownicy /16x26 mm/dwurzędowa biała - 200 op. 5. Taśma z termicznymi etykietami samoprzylepnymi o wym. wys. 25,5 mm x szer. 35 mm w ilości 1500 sztuk w rolce białe do drukarki Zebra LP-2824 - 324 op. 6. Taśma z termicznymi etykietami samoprzylepnymi o wym. wys. 122 mm x szer. 100 mm w ilości 300 sztuk w rolce białe do drukarki Zebra LP-2844 - 120 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały do urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma termotransferowa czarna do drukarki Zebra ZM400 (folia 89x450 Wosk gł. płaska PP-101) - 20 szt. 2. Taśma z etykietami samoprzylepnymi do nadruku termotransferowego o wym. wys.55 mm x szer.85 mm w ilości 1000 sztuk w rolce białe, rolka osadzona na rdzeniu ośrednicy 76 mm do drukarki Zebra ZM400 -36 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Papier do USG i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do EKG Ascard A4 (112mm) z nadrukiem) - 80 szt. 2. Papier do EKG Helige EK - 53 z nadrukiem - 500 szt. 3. Papier do UPP- 110 HD - 360 szt. 4. Papier do EKG Cardioline Delta 3 - 12 szt. 5. Papier videoprinter do Mitsubishi CP 700D - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koperta biała C4 SK 229 x 324 - 7 000 szt. 2. Koperta brąz B4 250 x 353 - 40 000 szt. 3. Koperta biała C5 SK 229 x 162 - 8 000 szt. 4. Koperta listowa C6 SK 114 x 162 - 24 000 szt. 5. Koperta RTG brąz (otwierana z krótszej strony, z klapką ) pakowane po 50 szt. (oklejone banderolą) 450 x 400 mm - 10 000 szt. 6. Koperta brąz C5 230 x 162 mm. (bez zakładki i kleju) -60 000 szt. 7. Koperta brąz B5 176 x 250 mm. - 40 000 szt. 8. Koperta brąz rozszerzana C4 229 x 324 -10 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe powszechnego użytku - 74 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Płyty i dyskietki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dyskietki 2HD 1,44MB -300 szt. 2. Koperty z okienkiem do płyt CD - 33 000 szt. 3. Płyty CD - R - 2 000 szt. 4. Płyty CD-RW - 400 szt. 5. Płyty DVD+R - 1 400 szt. 6. Płyty DVD do nadruku atramentowego - 30 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.