eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Legionowo: dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 122001 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63031 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie sprzętu oraz oprogramowania informatycznego w ramach zadania e-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: realizacja części projektu pod nazwą E-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu II, Działanie 2.2 RPO Województwa Maz. 2007-2013: 1) zakup UPS-ów oraz dodatkowych urządzeń aktywnych związanych z rozbudową sieci oraz wdrożenie i konfiguracja, 2) zakup elektronicznego archiwum serwerów i serwerów dodatkowych, 3) wprowadzenie nowego elektronicznego obiegu dokumentów wraz z BIP-em, e-urzędem, elektronicznymi formularzami i skrzynką podawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski. Użyte do realizacji zamówienia sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymaganiami oraz warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia zawartymi w SOPZ, - ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z warunkami umowy, wymaganiami zawartymi w SOPZ oraz poleceniami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi praktykami, - w trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić należyty porządek w pomieszczeniach oraz na korytarzach budynku umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie urzędu Zamawiającego. Wykonawca na wykonaną usługę i dostarczony sprzęt udziela 12 miesięcy rękojmi oraz gwarancji w następujący sposób: - na zainstalowane urządzenia aktywne (przełączniki) i zestawy komputerowe wg gwarancji producenta, - na serwery - 5 lat gwarancji (gwarancja typu: NBD - naprawa najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki na miejscu u Zamawiającego, - systemy bezpieczeństwa (firewall) - 2 lata gwarancji producenta (np. karty, umowy gwarancyjne), - na wdrożone oprogramowanie: system Elektronicznego Obiegu Dokumentów, portal e-Urząd, Platformę Stanowienia Prawa Miejscowego, Portal Informacyjno-Promocyjny,- 3 lata gwarancji (dokument(y) w formie pisemnego oświadczenia dołączone do przekazywanych licencji po podpisaniu umowy), - pozostałe, niewymienione elementy (sprzęt lub oprogramowanie) - zgodnie z opisem zawartym w SOPZ - załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.81.00.00 - Usługi audytu komputerowego 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: E-standard w urzędzie, czyli nowa jakość usług w administracji publicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu II, Działanie 2.2 RPO Województwa Maz. 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Zeto Sp. z o.o., Al. Kraśnicka 35, 20-718 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 793902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 878413,11

  • Oferta z najniższą ceną: 878413,11 / Oferta z najwyższą ceną: 914970,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.