eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDOSTAWA UŻYWANEGO ROZDRABNIACZA WSTĘPNEGO ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2007-07-19

Gorzów Wielkopolski: DOSTAWA UŻYWANEGO ROZDRABNIACZA WSTĘPNEGO ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH
Numer ogłoszenia: 121945 - 2007; data zamieszczenia: 19.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, fax 095 7225385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo-gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UŻYWANEGO ROZDRABNIACZA WSTĘPNEGO ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego rozdrabniacza wstępnego odpadów wielkogabarytowych wraz z uruchomieniem, transportem oraz przeszkoleniem personelu min. 15 godzin. Lp.Wymagane warunki techniczne 1.Rok produkcji: nie starszy niż 1999 r. 2.Wydajność około 20 t/h 3.Poziom rozdrobnienia 0-350 mm 4.Liczba motogodzin - max. 6500 h 5.Silnik DIESEL - min. 200 kW 6.Zgodny z normami UE 7.Napęd hydrostatyczny, moc regulowana silnikami hydraulicznymi 8.Automatyczny i stały bieg wsteczny 9.Pas odbierający hydraulicznie składany i rozkładany 10.Lej zasypowy o pojemności min. 6 m3 11.Pilot zdalnego sterowania z wyłącznikiem bezpieczeństwa Lp.Wymagane rodzaje rozdrabnianych materiałów - Odpady drewniane/drewno rozbiórkowe - Palety - Drewno mieszane - Szpule na kable - Podkłady kolejowe - Słupy telefoniczne - Korzenie drzew - Odpady zielone Lp.Wyposażenie dodatkowe 1.Separator metali: - Poprzecznie podwieszony nad transportem odbierającym - Wysokość regulowana hydraulicznie - Magnes może być łatwo łączony z separatorem metali nie ferromagnetycznych 2.Kolumna przełamująca: - Zapewnia mniejszy wymiar finalny materiału - Dodatkowy zestaw noży zwiększający stopień zmielenia 3.Zestaw kołowy : - Do przesuwania maszyny Lp.Wymagany termin dostawy oraz warunki gwarancji 1.Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia do RZUO ul. Małyszyńska 180 2.Termin dostawy - nie dłużej niż 14 dni od dnia podpisania umowy. 3.Minimalny okres gwarancji 2 miesiące

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż warunek jest spełniony gdy wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o uzp, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną, zakończoną dostawę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny złożonej oferty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24. ust, 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni dostarczyć poniższe Oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja o wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zakończonej dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny złożonej oferty z podaniem jej wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania, nazwy odbiorcy. 6.Oświadczenie o akceptacji warunków umowy załącznik nr 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w : - pkt. 2,3,4,: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o którym mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów bądź kserokopii. Dokumenty przedstawione w formie oryginałów musza być parafowane przez osobę-osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzula za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym musza być dołączone tłumaczenia na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo-gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I. Informacje o zamawiającym. Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Teatralna 49 66-400 Gorzów Wlkp. e-mail: zuo@zuo-gorzow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Teatralna 49 66-400 Gorzów Wlkp. e-mail: zuo@zuo-gorzow.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.