eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › Organizacja 14-dniowych kolonii letnich dla 150 dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Wielka Nieszawka: Organizacja 14-dniowych kolonii letnich dla 150 dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka
Numer ogłoszenia: 121905 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 14-dniowych kolonii letnich dla 150 dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja 14-dniowych kolonii letnich dla 150 dzieci w wieku 7 - 16 lat z terenu gminy Wielka Nieszawka. Miejsce: miejscowość - na terenie Polski, atrakcyjna pod względem turystycznym w górach. Cena musi zawierać koszt pobytu jednego uczestnika (po udzieleniu ewentualnych zniżek, rabatów ) uwzględniający: wyżywienie - jadłospis składający się z 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja- minimum 18 zł wsad do kotła) zgodnie z normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia (jadłospis zatwierdza kierownik kolonii), noclegi, ubezpieczenie OC i NNW, lekarz (na wezwanie tel.), ratownik, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, przewodnik, transport autokarem klasy turystycznej uczestników z Wielkiej Nieszawki i z powrotem, transport autokarowy uczestników w związku z realizacją programu kolonii, w trakcie całego turnusu do dyspozycji uczestników min. 3 autokary.Wykonawca zapewnia całodobową opiekę pielęgniarki.Zakwaterowanie: budynek (budynki) murowane (wykluczone domki, namioty), pokoje max. 6-osobowe z pełnym wyposażeniem (łóżka z pościelą, stół, krzesła, szafa ubraniowa, szafki nocne) oraz z łazienkami. Wymagane oddzielne zakwaterowanie dla uczniów szkół podstawowych i uczniów gimnazjum.Czas trwania turnusu: 14 dni, ilość turnusów: 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.50.00.00 - Odczyty liczników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Sajnaj - LUTUR, ul. Fabryczna 15/12, 20-301 Lublin, ul. Fabryczna 15/12, 20-301 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218299,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 202500,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu gminy. W tym przypadku brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia, mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia zamówienia. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu Wykonawcy działającemu w branży usług turystycznych.Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. W związku z tym zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art 70 Pzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.