eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Przetarg nieograniczony na budowę Studni Głębinowej w Halasach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na budowę Studni Głębinowej w Halasach
Numer ogłoszenia: 121869 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę Studni Głębinowej w Halasach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie otworu zastępczego nr 1A na terenie istniejącego wiejskiego ujęcia wód podziemnych z utworów trzeciorzędowych w Halasach. Studnia głębinowa o głębokości 110m, wykonana systemem udarowym. Kolumny rur: 0 - 30m głębokości rury 18 cali 30 - 75m głębokości rury 16 cali 75 - 110m głebokości rury 14 cali Rura podfiltrowa z denkiem PVC o dłg. 4,0m, filtr właściwy (rura szczelinowa) o dłg. 12,0m, rura nadfiltrowa o dłg. 29,0m. Obudowa z kręgów żelbetowych Ø 1600mm, przykryta płytą żelbetową z dwoma otworami na włazy Ø 600mm. Na płycie włazy żeliwne lub stalowe. Wewnątrz obudowy dno betonowe grb. 200mm z betonu B-15. Rura wentylacyjna Ø 75/150mm.Na koronie obudowy schody o szerokości 60 cm, prefabrykowane. Zamknięcie kolumny rur głowicą studzienną. Pokrywa głowicy Ø 425mm. Agregat pompowy o wydajności 66m3/h i wysokości podnoszenia 42m słupa wody. Rurociąg tłoczny stalowy ocynkowany Ø 100mm wyposażony w wodomierz kołnierzowy Ø 100, zawór zwrotny, kołnierzowy Ø 100mm, zasuwa odcinająca kołnierzowa, manometr tarczowy, zawór czerpalny. Rurociąg włączony do istniejącego rurociągu. Zasilanie w energię elektryczną linią kablową nn, L=34m, (poza pomiarem energii) kablem YASY 0,6/1kV 3x1,5mm2 RE, kabel YKY 0,6/1kV 4x4mm2 RE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp i SIWZ: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wykonawca będzie uważany za spełniający warunek, gdy obowiązek rejestracyjny bądź ewidencyjny wypełnił; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (budowa studni głębinowych) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone dokumenty muszą potwierdzać , że roboty te zostały wykonane należycie. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą posiadającą wymagane przez Prawo Budowlane w danej specjalności uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa sanitarnego oraz przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu obsadzenia poniższego stanowiska Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania. Kierownik robót - Uprawnienia budowlane do robót sanitarnych - doświadczenie zawodowe min. 3 lata Potencjał sprzętowy Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 ust 1 Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców. Ponadto spełniają następujące warunki : 1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek (konsorcja), warunki określone w pkt. 1,2, winny być spełnione łącznie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. V niniejszej instrukcji dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty) : 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - ( na załączonym druku ) . 2. Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 Dane dotyczące wiarygodności prawnej ,finansowej i technicznej Wykonawcy: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp z na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5. Wykonawca złoży aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7 Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych . Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na załączniku Nr 4. 9. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na załączniku Nr 5 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty od poprzednich zamawiających). 10. Zaakceptowane przez Wykonawcę - Istotne postanowienia umowy - 11. Dowód wniesienia wadium 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 6., 7 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 8., 9., 10., 12 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w Instrukcji dla Wykonawców; 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3,6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski 21-560 Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.