Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Szczawno Zdrój: Dostawa produktów mrożonych.
Numer ogłoszenia: 121797 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, fax 074 8436764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mrożonych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy produktów mrożonych do Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju; 1. Brokuły mrożone - 570 kg; 2. Brukselka mrożona - 140 kg; 3. Dorsz mrożony b/s - 510 kg; 4. Fasolka szparagowa - zielona - mrożona - 96 kg; 5. Fasolka szparagowa - żółta - mrożona - 95 kg; 6. Frytki - mrożone - 30 kg; 7. Frytura, tłuszcz palmowy do smażenia - 15 kg; 8. Groszek mrożony - 15 kg; 9. Kalafior mrożony - 520 kg; 10. Kurczak mrożony, po 10 kg na palecie - 105 szt.; 11. Marchew mrożona - 555 kg; 12. Marchew z groszkiem - mrożona, tzw. mieszanka dwuskładnikowa - 51 kg; 13. Mieszanka 7-składnikowa - mrożona - 495 kg; 14. Mieszanka 9-składnikowa - mrożona, marchew, fasola szparagowa, fasola czerwona, papryka, pieczarka, pietruszka, seler, cebulka - 27 kg; 15. Mieszanka kompotowa - mrożona, wiśnia, truskawka, śliwka lub czarna porzeczka - 540 kg; 16. Mieszanka warzywa na patelnie - mrożona, marchew, kalafior, brukselka, seler, fasolka, pietruszka, por - 15 kg; 17. Mieszanka warzywna 4-składnikowa - mrożona, marchew, seler, pietruszka, por - 151 kg; 18. Mieszanka warzywna 6-składnikowa - mrożona, marchew, seler, pietruszka, por, kalafior, brukselka - 25 kg; 19. Pierogi ruskie mrożone - 20 kg; 20. Pierogi z truskawkami mrożone - 20 kg; 21. Porcje rosołowe mrożone, 10 kg na palecie - 45 op.; 22. Rolada lodowa, 900 ml. - 90 szt.; 23. Ryba dorsz SHT - mrożona, mrożona na sucho - 45 kg; 24. Ryba filet dorsz mrożony - 30 kg; 25. Ryba filet morszczuk, mintaj mrożony - 30 kg; 26. Szpinak mrożony, pakowany po 450 g lub w 7 kg bloku - 150 kg; 27. Truskawki mrożone - 10 kg; 28. Udka mrożone, po 10 kg na palecie - 15 op.; 29. Włoszczyzna mrożona - 555 kg; 30. Czarna porzeczka - 400 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.22.10.00 - Ryby mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.10.00 - Ryby mrożone Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Oryginalny kod CPV: 15.55.51.00 - Lody Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.51.00 - Lody Oryginalny kod CPV: 15.89.31.00 - Mieszanki spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.31.00 - Mieszanki spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.85.10.00 - Produkty mączne Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.10.00 - Produkty mączne Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.2 wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 2.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych.
3) Dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu, certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami dla każdego oferowanego produktu.
B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1, A2 i A3 dla każdego partnera z osobna.
Wyżej wymienione dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem
. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowiska.szczawno-jedlina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, 58-310 Szczawno Zdrój, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Ssukcesywną dostawę artykułów spożywczych na rok 2026 dla PS w Mietniowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





