Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Sosnowiec: Remont biur oraz zaplecza gospodarczego I etap.
Numer ogłoszenia: 121768 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 , ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2665042, faks 032 2665042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednotka budżetowa samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont biur oraz zaplecza gospodarczego I etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BIURO ( obejmuje 3 pokoje ) Przewiduje się : - zerwanie starych tapet - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych - wykucie z muru podokienników z lastryka - rozebranie wykładziny podłogowej - wymiana umywalki i baterii - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach - ułożenie paneli podłogowych o klasie ścieralności IV - ułożenie na posadzkach płytek ceramicznych o klasie ścieralności IV - montaż podokienników z konglomeratu - montaż szafki pod zlewozmywak - montaż listew mosiężnych w progach - malowanie ścian farbami o intensywnych barwach typy Tikkurilla - montaż listwy mosiężnej rozgraniczającej panele podłogowe od płytek ceramicznych - wymiana przewodów elektrycznych i wyłączników - montaż wentylatorów elektrycznych wyciągowych ŁAZIENKA Przewiduje się: - rozebranie okładzin ścian z płytek ceramicznych - rozebranie ścianki działowej z cegły - skucie i wyrównanie nierówności ścian - demontaż baterii natryskowej, baterii umywalkowej, umywalki i muszli - demontaż rurociągu żeliwnego - skucie posadzki lastrykowej - wykucie z muru istniejących drzwi - wykonanie izolacji z folii oraz nowej posadzki cementowej - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce i ścianach - wykonanie nadproża nad drzwiami - montaż drzwi o szerokości 80 cm - ułożenie tapet winylowych w przedpokoju przed łazienką - montaz kabiny natryskowej - montaż muszli ustępowej wtynkowej typu Geberit - montaż umywalki wraz z baterią - wymiana przewodów elektrycznych, opraw elektrycznych i wyłaczników - montaż wentylatora elektrycznego wyciągowego MAGAZYN ŻYWNOŚCI Przewiduje się: - rozebranie posadzki z płytek ceramicznych - skucie tynku na ścianach - wykucia z muru istniejących drzwi - rozebranie konstrukcji stalowej wentylacji - wykonanie tynków na ścianach - przecieranie tynków na suficie wraz z malowaniem - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach - ułożenie płytek ceramicznych na posadzce metodą kombinowaną - montaż drzwi płycinowych o szer. 90 cm - wymianę przewodów elektrycznych i wyłącznika ZEJŚCIE DO PIWNICY Przewiduje się: - skucie tynków i wykonanie nowych - wykucie istniejących drzwi i osadzenie nowych drzwi metalowych ognioodpornych F-1 - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach - ułożenie płytek ceramicznych na schodach - montaż drzwi metalowych o szerokości 80 cm - montaż ścianki działowej z płyt G-K - malowanie ścian farbą emulsyjną - malowanie sufitu farbą emulsyjną - malowanie farbą olejną balustrad - wymiana przewodów elektrycznych i wyłączników WYMIANA GRZEJNIKÓW CENTRALNEGO OGRZEWANIA Przewiduje się demontaż oraz montaż nowych grzejników konwektorowych w pomieszcze- niach przewidzianych do remontu oraz w innych pomieszczeniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 6. Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 sierpnia 2009 przy czym : 1) remont instalacji c.o, remont węzła sanitarnego, magazynu żywności, komunikacji - zejście do piwnicy od dnia 01 czerwca do dnia 30 czerwca 2009 r, 2) remont biur należy wykonać w terminie od 15 lipiec do dnia 17 sierpnia 2009 r . Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są co najmniej 2 roboty . 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania , wymaganym warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę osób posiadających : 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej, 2) specjalność instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 3) uprawnienia budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia proponowane jest, że Wykonawca ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 53 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykonawca ma przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 53 tys. zł. 8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 9. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.um.sosnowiec.pl/menu:Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i Przetargi/Jedostki podległę.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b
w Administracji
po uiszczeniu kosztu druku w wysokości : 30 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1 Sosnowiec ul.Gen.Wł.Andersa 81 b Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Słupia - Etap IV"
- Wykonanie prac remontowych w obiekcie OKRL Gdańsk
- Odbudowa z przebudową zabytkowego dworu w Nowych Iganiach wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania i zagospodarowania terenu
- "Rewitalizacja centrum Zawichostu"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.