eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsosz › Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych i sprzętu elektronicznego do przeprowadzenia zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Wąsosz: Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych i sprzętu elektronicznego do przeprowadzenia zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy
Numer ogłoszenia: 121766 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąsosz , pl. Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, woj. podlaskie, tel. 86 2731001, faks 86 2731001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawasosz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych i sprzętu elektronicznego do przeprowadzenia zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych ,materiałów biurowych i sprzętu elektronicznego do przeprowadzenia zajęć w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy realizowanego przez sześć Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wąsosz. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części a mianowicie: a/ pomoce dydaktyczne i materiały biurowe- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ i należy dostarczyć do poszczególnych szkół: 1/Szkoły Podstawowej w Ławsku, 2/Szkoły Podstawowej w Kędziorowie , 3/Szkoły Podstawowej w Żebrach , 4/Szkoły Podstawowej w Sulewie-Kownatach, 5/Szkoły Podstawowej w Niecikach , 6/Szkoły Podstawowej w Wąsoszu . Wykonawca na pomoce dydaktyczne winien dostarczyć wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. b/sprzęt elektroniczny - / 3 sztuki laptopów, 2 sztuki tablic interaktywnych i 1 sztuka drukarka/, należy dostarczyć w terminie do 21 mają 2012 roku. c/szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ i poszczególne urządzenia wraz z dokumentem gwarancji i instrukcją obsługi należy dostarczyć do : 1/Szkoły Podstawowej w Ławsku - tablicę interaktywną , 2/Szkoły Podstawowej w Kędziorowie -jeden laptop, 3/Szkoły Podstawowej w Żebrach , jeden laptop 4/Szkoły Podstawowej w Sulewie-Kownatach- tablicę interaktywną 5/Szkoły Podstawowej w Niecikach , jeden laptop 6/Szkoły Podstawowej w Wąsoszu -drukarkę 3.Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych wskazano nazwy zwyczajowe lub produkty konkretnych producentów, to nie mają one na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i określenie cech technicznych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie opisywanych wymagań. 3.Przedmiot zamówienia należy dostarczy do poszczególnych szkół , dokonać we własnym zakresie rozładunku oraz sprawdzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Artykuły wymienione w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ do dostępnego limitu środków.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 30.19.00.00-7, 31.71.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł /dwa tysiące złotych/ do części pomoce dydaktyczne i materiały biurowe Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, a mianowicie 43 8768 0003 2605 5215 2000 0010 BS Szczuczyn oddział w Wąsoszu 3. Wadium wniesione w pieniądzu o godzinie otwarcia ofert powinno być na koncie zamawiającego. 4.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 Ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-wasosz.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne i materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ i należy dostarczyć do poszczególnych szkół: 1/Szkoły Podstawowej w Ławsku, 2/Szkoły Podstawowej w Kędziorowie , 3/Szkoły Podstawowej w Żebrach , 4/Szkoły Podstawowej w Sulewie-Kownatach, 5/Szkoły Podstawowej w Niecikach , 6/Szkoły Podstawowej w Wąsoszu . Wykonawca na pomoce dydaktyczne winien dostarczyć wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 39.16.20.00-5, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 sztuki laptopów, 2 sztuki tablic interaktywnych i 1 sztuka drukarka/, należy dostarczyć w terminie do 21 mają 2012 roku. c/szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ i poszczególne urządzenia wraz z dokumentem gwarancji i instrukcją obsługi należy dostarczyć do : 1/Szkoły Podstawowej w Ławsku - tablicę interaktywną , 2/Szkoły Podstawowej w Kędziorowie -jeden laptop, 3/Szkoły Podstawowej w Żebrach , jeden laptop 4/Szkoły Podstawowej w Sulewie-Kownatach- tablicę interaktywną 5/Szkoły Podstawowej w Niecikach , jeden laptop 6/Szkoły Podstawowej w Wąsoszu -drukarkę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.