eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Ciechanów: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 121748 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usciechanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły biurowe: Papier ksero A4, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 160 - 150 ryz; Papier komputerowy 375 x 12/ bez kopii (karton - około 1000 szt.)- 3 kartony; Karton wizytówkowy A4, tłoczony 230 g/m2, opakowanie 20 ark. ( 1 op. kolor biały, 1 op. kremowy) - 2op.; Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A5 (96-kartkowy)-30 szt;. Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A4 (96-kartkowy)-30 szt.; Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 76x76 mm-130 bl.; Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 51x38 mm-40 bl;. Koperta biała, samoprzylepna B4-250 szt. Koperta biała, samoprzylepna B5-500 szt. Koperta biała, samoprzylepna C6-2000 szt. Koperta biała, samoprzylepna 110x220 z oknem prawy dół-4000 szt. Okładka do dyplomu bez napisów i bez orła, z narożnikiem oraz ozdobnym sznurkiem, o wymiarach 220mm x 310mm, kolor bordowy-20 szt. Skoroszyt zwykły biały A4, z kartonu 275 g/m2-100 szt. Skoroszyt oczkowy biały A4, z kartonu 275 g/m2-200 szt. Tusz do stempli gumowych, czerwony, buteleczka 25 ml-10 szt. Wkład czarny do pióra kulkowego typu Parker lub równoważny-20 szt. Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 lub równoważny, kolor niebieski-20 szt. Zakreślacz żółty-20 szt. Zszywki 23/10-10 op. Zszywacz zszywający min.15 kartek - 24/6-10 szt. Segregator A4, szer. 75mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych-50 szt. Wkład metalowy do długopisu typu Zenith, kolor czarny-20 szt. Klej biurowy w sztyfcie do klejenia papieru i tektury, op. 22g-24 szt. Spinacz krzyżowy-10 op. Spinacz okrągły R50-20 op. Rolka offset 57/30-30 szt. Dziurkacz metalowy z ogranicznikiem formatu na 2 dziurki, dziurkowanie do 40 kartek-5 szt. Ołówek z gumką wykonany z żywicy syntetycznej, z niełamliwym grafitem -20 szt. Etykiety samoprzylepne na rolce o wymiarach 50mm x 30mm, do drukarki typu TLP 2844-1000 szt. Gumki recepturki opakowanie - 1 kg-2op. Długopis typu Pentel BK- 101 lub równoważny, gumowy uchwyt, wymienny wkład, kolor niebieski-20 szt. Zeszyt A5 32K, kratka-20 szt. Zeszyt A5 60K, kratka-20 szt. Mazak czarny-20 szt. Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 51mm-10 op. Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 32mm-10 op. Klipsy do papieru, wykonane z metalu, 19mm-10 op. Matryca do Risographu FR 3950 EP-1szt. Temperówka metalowa do ołówków, jednootworowa-15 szt. Linijka wykonana z polistyrenu, przezroczysta o długości 30 cm.-20 szt. Nawilżacz do palców, bezbarwny, bezwonny, na bazie gliceryny-20 szt. Materiały eksploatacyjne: Wkład atramentowy czarny - HP 56 (C6656AE) lub równoważny do drukarki HP DJ 5550/5652 - 6 szt., Wkład atramentowy żółty (yellow) o zwiększonej pojemności - HP 88 XL (C9393AE) lub równoważny do drukarki HP OJ 8600dn. - 1 szt. , Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP Q5949X (49X) lub równoważny do drukarki HP LJ 1320 - 2 szt., Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP Q7551X (51X) lub równoważny do drukarki HP LJ 3005DN.- 3 szt., Wkład z tonerem - TK-310 lub równoważny do drukarki KYOCERA FS-2000DN- 2 szt., Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - ML-D3050B lub równoważny do drukarki Samsung ML-3051DN - 4 szt., Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - MLT-D2092L lub równoważny do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX-4828FN - 10 szt., Farba czarna do Risographu FR 3950 EP lub równoważna - 3 szt., Wkład z tonerem o zwiększonej pojemności - HP CE505X (05X) lub równoważny do drukarki HP LJ 2055DN - 6 szt., Wkład z tonerem (106R01305) lub równoważny do urządzenia wielofunkcyjnego XEROX PHASER 5230V - 2 szt., Wkład z tonerem niebieskim - CLP-C660A lub równoważny do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SAMSUNG CLX-6240FX - 1 szt., Wkład z tonerem czerwonym - CLP-M660A lub równoważny do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SAMSUNG CLX-6240FX - 1 szt., Wkład z tonerem żółtym - CLP-Y660A lub równoważny do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SAMSUNG CLX-6240FX - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych (papier ksero, segregatory, koperty, skoroszyty, spinacze, zszywki itp) o wartości co najmniej 4 000 zł brutto i co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 10 000 zł. brutto. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów wymaganych w części VI SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż przedstawione warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zestawienie ilościowo - cenowe oferowanych artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wykonując dyspozycję art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT. Zmianie może ulec cena brutto przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usciechanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58, 06 - 400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska 58 w pok. nr 105 w godzinach 730-1530 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.