eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 121729 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie , ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7253668, faks 62 7253668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1.2. Szkolenie skierowane jest dla 57 osób dorosłych, w tym 51 osób dorosłych nieposiadających orzeczenia o stopniu niepełnosprawności i 6 osób posiadających orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności, z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 1.3. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów grupowych obejmuje moduł: 1) Warsztaty prawno - zawodowe, 2) Warsztaty psychologiczne, 3) Warsztaty z autoprezentacji i technik wizażu, 4) Warsztaty z umiejętności społecznych i edukacji prozdrowotnej, 5) Warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie. 1.3.1. Moduł: Warsztaty prawno - zawodowe 1. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności koniecznych do aktywnego poruszania się na rynku pracy z uwzględnieniem predyspozycji i zainteresowań zawodowych uczestników. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 30 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 150 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 5 spotkań po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 25 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca zobowiązany jest, aby zajęcia prowadzone były przez prawnika i doradcę zawodowego. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) metody aktywnego poszukiwania pracy, 2) równość szans na rynku pracy, 3) bariery przeszkadzające w poszukiwaniu pracy, 4) reakcja na utratę pracy, 5) plan działania w poszukiwaniu pracy, 6) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, 7) podstawowe zagadnienia prawa pracy, umowy o pracę, prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zasady egzekwowania swoich praw, 8) tworzenie bilansu zawodowego: umiejętności i kompetencje, identyfikacja mocnych i słabych stron. 1.3.2. Moduł: Warsztaty psychologiczne 1. Celem szkolenia jest kształtowanie motywacji do działania i podniesienie własnej samooceny oraz przeciwdziałanie stereotypowemu podejściu do roli kobiety i mężczyzny. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla jednej grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca zapewnia, że zajęcia prowadzone będą przez psychologa. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) znam swoją wartość, w tym analiza mocnych i słabych stron, 2) wzmacnianie własnej samooceny, 3) efektywna komunikacja interpersonalna, słowna i gesty, autoprezentacja, 4) trening asertywności, 5) kreatywne rozwiązywanie problemów, 6) efektywne zarządzaniem czasem, 7) radzenie sobie w trudnych sytuacjach w życiu osobistym i zawodowym. 1.3.3. Moduł: Warsztaty z autoprezentacji i wizażu 1. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania wizerunku uczestników projektu jako przyszłych pracowników, kreowaniu sposobu zachowania się, kreowaniu wyglądu zewnętrznego, analiza kolorystyczna służąca zdefiniowaniu własnego typu kolorystycznego umożliwiającego dobór indywidualnej palety barw w makijażu, fryzurze i garderobie. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji warsztatów zapewnia zaplecze wizażowe oparte o kosmetyki, urządzenia fryzjerskie. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) autoprezentacja - definicje i jej znaczenie w życiu człowieka, 2) wizerunek - sztuka kreowania wizerunku, 3) rozmowa kwalifikacyjna a autoprezentacja (odzieżowy Savoir - vivre), 4) psychologiczne znaczenie dobrego wizerunku, 5) autoprezentacja na rynku pracy - w tym sztuka prezentacji, 6) znaczenie wyglądu w życiu zawodowym i osobistym: mowa ciała, dobór stroju, fryzury i makijażu do rodzaju sylwetki, osobowości, rodzaju wykonywanej pracy, trybu życia, 7) charakterystyka typów urody (rozpoznanie własnego typu urody) -zajęcia praktyczne, 8) pokaz makijażu, konsultacje - indywidualne rozwiązania dla każdego uczestnika, 9) usługa fryzjerska (strzyżenie i modelowanie włosów), lub zamiennie wykonanie makijażu każdemu uczestnikowi szkolenia. 1.3.4. Moduł: Warsztaty z umiejętności społecznych i edukacji prozdrowotnej 1. Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności społecznych, utrwalanie prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia, kształtowanie nawyku (podstawy) dbałości o zdrowie własne i dzieci oraz umiejętności tworzenia zdrowego środowiska. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 18 godzin dydaktycznych. 5. Łącznie: 90 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 15 spotkań wszystkie grupy. 8. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) Skuteczna komunikacja: zrozumienie swoich relacji z grupą, doskonalenie zachowań w trudnych i konfliktowych sytuacjach z ludźmi, nauka budowania dobrego kontaktu i porozumienia z innymi, 2) Wyznaczenie celów życiowych: rozwijanie kompetencji interpersonalnych i samopoznawczych, zwiększenie skuteczności osobistej w odnoszeniu sukcesów, 3) Zarządzanie własnym potencjałem: doskonalenie koncepcji swojego JA i wiary we własne możliwości w aspekcie interpersonalnym, rozwijanie własnych zasobów inteligencji emocjonalnej, 4) Sztuka rozwiązywania konfliktów: rodzaje, przyczyny i konsekwencje konfliktów, sposoby rozwiązywania konfliktów, 5) Higiena osobista i otoczenia, 6) Zdrowe odżywianie i aktywność fizyczna, 7) Edukacja seksualna, 8) Zapobiegania chorobom poprzez ich wczesne wykrycie i leczenie oraz poprzez kontrolowanie czynników ryzyka, 9) Życie bez nałogów. 1.3.5. Moduł: Warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie 1. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności gospodarowania własnymi - posiadanymi środkami finansowymi, pozyskanie wiedzy na temat tego ile wydajemy i jak możemy zapanować nad swoimi domowymi finansami, tworzenie prawidłowego kanonu żywieniowego, gotowanie podstawowych potraw, wypracowanie podziału obowiązków w ramach wspólnego prowadzonego gospodarstwa domowego. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 5 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 36 godzin dydaktycznych, w tym zarządzanie budżetem domowym, w tym ekonomia wspólnego mieszkania - 12 godzin dydaktycznych, tanie gotowanie - 24 godziny dydaktyczne. 5. Łącznie: 180 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 6 spotkań po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 30 spotkań wszystkie grupy. 8. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji szkolenia w formie ćwiczeń zapewnia sprzęt AGD, drobne narzędzia kuchenne, niezbędne artykuły spożywcze oraz środki czystości. 9. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) podstawy finansów domowych i cele finansowe (podstawowe zagadnienia ekonomiczne, definiowanie posiadanych zasobów, źródła dochodów i obszary wydatków), 2) jak stworzyć budżet domowy (stawianie celów, planowe i celowe zarządzanie budżetem domowym), 3) oszczędzanie bez wyrzeczeń (definiowanie źródeł niekontrolowanych wypływów, klasyfikacja i funkcje wydatków, negocjacje w codziennych sprawach i zakupach), 4) planowanie i kontrolowanie wydatków (przykładowy budżet domowy, indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania nimi, zakupy codziennie i okazjonalnie), 5) zasady zarządzania finansami w budżecie domowym (przykładowy budżet domowy, indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania budżetem domowym, omówienie przykładowych budżetów, sugerowane zmiany), 6) znaczenie podziału ról we wspólnie prowadzonym gospodarstwie domowym, 7) podział ról w gospodarstwie domowym, 8) wypracowanie podziału obowiązków w ramach wspólnie prowadzonego gospodarstwa domowego. 9) obsługa urządzeń kuchennych w tym: miksera, kuchenki, piekarnika itp., 10) przygotowywanie potraw śniadaniowych, obiadowych, przygotowanie kolacji, 11) przygotowywanie wspólnego posiłku przez uczestników szkolenia. 2. Pozostałe istotne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2.2. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 20:00, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do niniejszej SIWZ. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do: 2.5.1. Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. 2.5.2. Uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego i dokonania odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.5.3. Zapewnienia osoby będącej kierownikiem (koordynatorem warsztatów). Osoba ta musi być dostępna w okresie trwania realizacji zamówienia w celu prawidłowej organizacji zajęć. 2.5.4. Zapewnienia na potrzeby realizacji warsztatów bazy lokalowej znajdującej się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 2.5.5. Zapewnienia sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć, w tym flipchart (lub inne tablice), rzutniki multimedialne, a także materiały i sprzęt określony dla warsztatów z autoprezentacji i wizażu oraz określony dla warsztatów z zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie. 2.5.6. Zapewnienia materiałów dydaktycznych (notatniki, flamastry, długopisy, właściwe podręczniki / skrypty), oraz dodatkowo materiały, narzędzia wykazane w opisie poszczególnych modułów niezbędne do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, dla wszystkich uczestników szkolenia. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. 2.5.7. Zapewnienia fachowej kadry wykładowców. 2.5.8. Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 2.5.9. Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia, gdzie określi miejsce odbywania zajęć, wykaże materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność. 2.5.10. Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu Zajęć dla poszczególnych typów warsztatów grupowych i w rozbiciu na poszczególne grupy, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem, z uwzględnieniem możliwości udziału uczestników we wszystkich warsztatach. 2.5.11. Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 2.5.12. Oznakowania wszystkich zaświadczeń / certyfikatów, materiałów (w tym szkoleniowych) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 2.5.13. Poddania się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 2.5.14. Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 2.5.15. Zweryfikowania kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na warsztaty przez Zamawiającego lub braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. 2.5.16. Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 5.5.10. 2.5.17. Wykonania szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciw pożarowymi. 2.5.18. Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. 2.5.19. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez: 1) Sporządzenie imiennych list obecności uczestników na warsztatach grupowych dla każdej grupy osobno (podpisane przez uczestników), 2) Sporządzenie imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), cateringu w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania oddzielnie dla każdej grupy osobno, 3) Sporządzenie imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników) dla każdego modułu oddzielnie, 4) Sporządzenie list odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) Sporządzenie oceny wiedzy zdobytej przez uczestników warsztatów, 6) Sporządzenie rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów, 7) Prowadzenie dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy i typu warsztatów), 8) Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z realizowanych modułów warsztatów grupowych, w ilości co najmniej 5 zdjęć z każdego modułu. 9) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia zajęć, wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy 2.6. Wykonawca wobec uczestników szkolenia zobowiązany jest do: 1) podjęcia działań motywujących uczestników szkolenia do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, 2) zapewnienia lokalu, sprzętu dydaktycznego, materiałów dydaktycznych, 3) zapewnienia w każdym dniu odbywania się warsztatów grupowych bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku, 4) zapewnienia w każdym dniu odbywania się warsztatów grupowych bezpłatny catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój), kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku, 5) po zakończeniu warsztatów wydania każdemu uczestnikowi, który ukończył szkolenie certyfikatu lub zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 2.7. Wykonawca po zakończeniu warsztatów (dotyczy wszystkich modułów warsztatów grupowych) zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na warsztatach grupowych oddzielnie dla każdego modułu (podpisane przez uczestników), 2) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), 3) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 4) list potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie i (lub) nie ukończyły szkolenia, 6) kserokopii dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy z uwzględnieniem modułu warsztatów), 7) kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie szkolenia. Dla każdego uczestnika jedno zaświadczenie ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych (modułu) i ilości godzin tych zajęć. Należy uwzględnić wszystkie moduły. 8) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych warsztatów, 9) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia warsztatów, 10) potwierdzenia dokonania rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w tej bazie o realizowanym szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, 11) faktur wraz z wskazaniem modułu, ilości uczestników, które stanowią wydatek kwalifikowany dla Zamawiającego, 12) oceny zdobytej wiedzy przez uczestników szkolenia dokonanej przez Wykonawcę. 13) i inne dokumenty wskazane w SIWZ. 2.8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać one poświadczone za zgodność z oryginałem. 2.9. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia uczestnikom szkolenia na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) przekazania listy uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 3) informowania uczestników szkolenia o terminie i miejscu szkolenia, 4) informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników dla poszczególnych grup. 2.10. Zamawiający oświadcza, że posiada zgodę uczestników szkolenia na bezpłatne wykorzystanie ich wizerunku.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z zasadami określonym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne uprawnienia do prowadzenia szkoleń, objętych niniejszym postępowaniem, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo składania ofert. Wykonawca poza tym złoży Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej 2 usługi szkoleniowe, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda usługa szkoleniowa, polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów grupowych, które obejmowały swoim zakresem tematykę zbliżoną do przedmiotu niniejszego postępowania. W tym celu Wykonawca poda nazwy szkolenia, nazwę podmiotu zlecającego (odbiorcy), termin realizacji (data rozpoczęcia i zakończenia) oraz liczbę osób korzystających z szkolenia i wartości brutto zamówienia. Wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Oprócz wykazu wykonanych zamówień Wykonawca przedłoży dokumenty, które potwierdzą, że zawarte w wykazie szkolenia zostały należycie wykonane (np. referencje, listy rekomendacyjne, listy polecające i inne dokumenty, z których treści wynika, że Wykonawca wywiązał się ze swojego zobowiązania w sposób zgodny z zawartą umową). W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełnieniu warunku posiadania wiedzy i doświadczenia na potencjał innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SUWZ. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj: 1) co najmniej 3 salami wykładowymi każda z dostępem do bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dostosowana do co najmniej 12 osobowej grupy, 2) każda sala wyposażona będzie w miejsca siedzące, ławki/stoliki, w podstawowy sprzęt tj. rzutnik multimedialny, flipchart (lub inną tablicę), i inne wyposażenie w celu prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszego postępowania. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że potencjał techniczny, jakim będzie dysponował podczas szkolenia jest adekwatny do potrzeb w zakresie wykonywanych zadań w realizacji zamówienia i zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca wraz z Ofertą złoży dokument zawierający Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego na potencjał innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej: a) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologii do prowadzenia zajęć z warsztatów psychologicznych, b) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie wraz z uprawnieniami doradcy zawodowego do prowadzenia zajęć z warsztatów prawno - zawodowych, c) 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe związane z tematyką dla modułu: warsztaty z autoprezentacji i wizażu, d) 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe związane z tematyką modułu: warsztaty z umiejętności społecznych i edukacji prozdrowotnej, e) 1 osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe związane z tematyką modułu: warsztaty zarządzania budżetem domowym + tanie gotowanie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca wraz z Ofertą złoży dokument - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ i złoży Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia. Wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełnienia tego warunku na potencjał innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie w/w warunku. W związku z tym warunek uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena nastąpi według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowe dokumenty, jakie Wykonawca musi złożyć wraz z Ofertą (załącznik Nr 1 do SIWZ): 1. Ofertę cenową, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 12 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP, w tym art. 144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. 3. Zmiana takich danych jak dane teleadresowe, numeru konta, osób reprezentujących Strony, zmiana Harmonogramu zajęć, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana uczestnika szkolenia nie wymagają zmiany umowy. 4. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających warunki określone w Ofercie Wykonawcy. 4) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 5) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na szkolenie i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kobylińska 10 A, 63-700 Krotoszyn, pokój Nr 1 - parter budynku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kobylińska 10 A, 63-700 Krotoszyn, Pokój Nr 3 (Sekretariat), parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.