eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markusy › Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-14

Markusy: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 121671 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161670 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markusy, Markusy 82, 82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2394351, faks 55 2394352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie gm. Markusy w roku szkolnym 2015/2016 taborem Wykonawcy w dniach nauki szkolnej. Dowóz realizowany będzie w formie regularnych przewozów pasażerskich na podstawie biletów miesięcznych, według linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r. nr 5, poz. 13 z późn. zm.). 3. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły w dniach nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy. 4. Wykaz linii komunikacyjnych, rozkład jazdy i lokalizacja przystanków musi być uzgodniony przed podpisaniem umowy z Zamawiającym w formie pisemnej. W ten sam sposób mogą być wprowadzane zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowozu i rozwozu uczniów, jeżeli uzna to za konieczne ze względu na potrzeby szkoły - zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. 5. Zamawiający szacuje liczbę dowożonych uczniów na 436 osób. Szczegółowe zestawienie liczby uczniów z poszczególnych miejscowości dowożonych do szkół zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz ten może ulec zmianie wraz z rozpoczęciem roku szkolnego lub w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości, najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. O rozpoczęciu dowożenia ucznia w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego ucznia. Wykonawca dostarczy bilety miesięczne do szkół najpóźniej na 2 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły. 6.Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi transportowej polegającej na dowozie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gm. Markusy (Szkoła Podstawowa w Zwierznie, Szkoła Podstawowa w Żurawcu, Gimnazjum w Stankowie) oraz ich rozwozie do domów w roku szkolnym 2015/2016. Wykonawca zapozna się z każdą trasą dowozu uczniów i na własną odpowiedzialność ustali odległości, na podstawie, których określi ceny biletów miesięcznych dla uczniów. Zamawiający szacuje długość trasy przewozu w skali 1 tygodnia na 2137,40 km (rok szkolny 2014/2015 z uwzględnieniem zmiany trasy na Markusach Płn. i Stankowie). Zamawiający, dla pokazania tras dowozów, przekazuje harmonogram dowozów dla roku szkolnego 2014/2015 z naniesionymi ww. zmianami (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Godziny rozpoczęcia nauki w szkołach oraz godzina rozpoczęcia rozwozu: a) Gimnazjum w Stankowie: 7:30 (rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około godziny 6:30), b)Szkoła Podstawowa w Zwierznie: 8:20 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), c) Szkoła Podstawowa w Żurawcu: 8:40 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), d) rozpoczęcie rozwozów około godz. 12:50. 7. Zamawiający wymaga, aby liczba autobusów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach była wystarczająca dla wszystkich przewożonych uczniów według imiennego wykazu sporządzonego przez Zamawiającego oraz ewentualnie według wykazu dodatkowego, jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia jakiegoś ucznia w trakcie danego miesiąca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dojazdy na podstawie tych samych biletów miesięcznych w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych. 8. Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.). 9. Wykonawca zapewnia w każdym autobusie w trakcie przewozu opiekę nad uczniami. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. 10. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy. 12. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgodnienie z Zamawiającym miejsc wsiadania i wysiadania uczniów na trasach przejazdu autobusu, a ich lokalizacja musi uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy i zapewnić bezpieczeństwo podróżujących uczniów oraz innych użytkowników drogi. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgodne z przepisami oznakowanie przystanków. Zamawiający wymaga wyznaczenia nowego przystanku na Markusach Płn. oraz zachowania lokalizacji przystanków jak w roku szkolnym 2014/2015. 13. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 15. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje wymagań z art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Elblągu Sp. z o.o., al.Grunwaldzka 61, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253429,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265386,60

  • Oferta z najniższą ceną: 265386,60 / Oferta z najwyższą ceną: 265386,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.