Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Gorzów Wielkopolski: Uslugi geodezyjne GO.SOP.016.21.13
Numer ogłoszenia: 121644 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115340, faks 095 7115433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uslugi geodezyjne GO.SOP.016.21.13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uslugi geodezyjne GO.SOP.016.21.13.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie złoźżonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie złoźżonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod warunkiem, że wystąpią: a/ czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia, b/ przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp., skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, c/ zmiana miejscowego planu zagospodarowania, studium uwarunkowań, konieczność wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania, d/ konieczność wydania decyzji podziałowej, czego nie można było wcześniej przewidzieć. e/ przekazanie nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych. f/ przedłużające się uzgodnienia, co do sposobu podziału działki z podmiotami posiadającymi prawa rzeczowe do całości lub części działki. g/ zachodzi konieczność wykonania rozgraniczenia ( zmiana terminu i wynagrodzenia), h/ urzędowe zmiany wysokości stawki podatku VAT ( łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku ), i/konieczność wydzielenia dodatkowej działki (zmiana terminu i wynagrodzenia) j/ przyczyny losowe, k/ zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 506.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 511.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: powiat strzelecko-drezdenecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 288/6 o powierzchni 0,0165 ha, położona w obrębie Brzoza, gmina Strzelce Kraj. Podział na 2 działki - wydzielenie działki o powierzchni 0,0020ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: powiat słubicki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Rzepin Obręb: Kowalów, Nr działki: 206/119, Powierzchnia: 34,10 ha Podział na 2 działki A i B wg szkicu 2. Gmina: Rzepin Obręb: Kowalów, Nr działki: 196/3, Powierzchnia: 86,91 ha Podział na 2 działki, wydzielenie ok. 2 ha ( do uzgodnienia przed podziałem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: powiat słubicki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 37/20 o powierzchni 127,0947 ha, położona w obrębie Górzyca, gmina Górzyca. Podział na 5 działek - A- ok.. 23ha, B -ok. 20ha. C- ok. 27ha, D- ok. 26 ha ( żadna z tych działek nie może przekroczyć 31 ha ), E - pozostała część ok. 30 ha ( może przekroczyć 31 ha ). Do uzgodnienia przed podziałem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: powiat słubicki III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Górzyca Obręb: Laski Lubuskie, Nr działki: 157/5, Powierzchnia: 150,8211 ha Podział na 2 działki A i B wg szkicu 2. Gmina: Górzyca Obręb: Laski Lubuskie, Nr działki: 157/7, Powierzchnia: 18,4796 ha Podział na 2 działki A i B wg szkicu 3. Gmina: Górzyca Obręb: Laski Lubuskie, Nr działki: 157/8, Powierzchnia: 73,2904 ha Podział na 4 działki A, B, C, D wg szkicu, część A i B muszą mieć łącznie powierzchnię równą 13,7074 ha ( do uzgodnienia przed podziałem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: powiat słubicki IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 205/1, Powierzchnia: 27,31 ha Podział na 4 działki A ,B, C, D ( droga ) wg szkicu 2. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 5, Powierzchnia: 26,14 ha Podział na 3 działki A , B, C wg szkicu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: powiat słubicki V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 311/1, Powierzchnia: 22,1904 ha Podział na 2 działki A i B wg szkicu 2. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 311/3, Powierzchnia: 32,3186 ha Podział na 3 działki A ,B, C wg szkicu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: powiat słubicki VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 3/8, Powierzchnia: 35,77 ha Podział na 3 działki A , B, C wg szkicu 2. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 160/1, Powierzchnia: 17,93 ha Podział na 2 działki A ,B wg szkicu 3. Gmina: Cybinka Obręb: Kłopot, Nr działki: 8, Powierzchnia: 51,62 ha Wznowienie granicy między działkami 205/2 i 8 na odcinku określonym na szkicu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: powiat słubicki VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Cybinka Obręb: Mielesznica, Nr działki: 224, Powierzchnia: 27,92 ha Podział na 3 działki A , B, C wg szkicu 2. Gmina: Cybinka Obręb: Mielesznica, Nr działki: 225, Powierzchnia: 17,10 ha Podział na 2działki A ,B wg szkicu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: powiat słubicki VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina: Cybinka Obręb: Mielesznica, Nr działki: 99, Powierzchnia: 18,23 ha Podział na 2 działki A , B wg szkicu 2. Gmina: Cybinka Obręb: Radzików, Nr działki: 10/5, Powierzchnia: 34,0293 ha Podział na 2 działki A ,B wg szkicu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. I W BUDYNKACH SĄDÓW REJONOWYCH W SULĘCINIE I MIĘDZYRZECZU
- Zakup używanego pojazdu osobowego.
- Zakup zestawu ciągnika siodłowego z naczepą do egzaminowania na kat. C+E prawa jazdy
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
- Ochrona obiektów Szpitala wraz z Oddziałem o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz konwój gotówki.
- Dostawa mleka i artykułów nabiałowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Rewaloryzacja Parku Łabędzi w Tychach
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem w pomieszczeniu serwerowni w budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Żłobku "Bajkowa Kraina" w Moszczenicy, ul. Piotrkowska, działka nr 857/1
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.