Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Herby: Roboty budowlano - remontowe w czterech osadach leśnych funkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 121638 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby, ul. Lubliniecka 6, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 034 3574009, 3574049, fax 034 3574085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/herby
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - remontowe w czterech osadach leśnych funkcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na czterech budynkach funkcyjnych. Roboty obejmują częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ścian, remont i wymianę podłóg i ich izolację, wymianę grzejników c.o. in., a także wywóz materiałów i odpadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 1000 PLN. Sposoby wniesienia wadium oraz zwrot wadium zgodne z zapisami art. 45 i 46 ustawy Pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyń wykonawcy, którzy: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zamówienia. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, pkt 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy (wg załączonego druku - Zał. nr 2), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert], 3. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych [na formularzu Oferta Wykonawcy], 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], 6. wykaz wykonanych (minimum 3) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) robót rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego przetargu. Dołączyć wykaz i oświadczenie, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na zał. nr 3 8. polisę, a w przypadki jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada konto potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansową lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięce przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków lud zdolności - min. 10 000 zł. 10. jeżeli wykonawca zamierza część prac powierzyć podwykonawcom należy w formie oświadczenia podać dane firm oraz zakres prac jakie będą wykonywać.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/herby
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Lubliniecka 6, 42-284 Herby.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa pokój nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.09.2007.
INNE PRZETARGI HERBY
więcej: przetargi HERBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- REMONT KONSTRUKCJI STROPU ORAZ MALOWANIE WNĘTRZA PAŁACU W TRZEBIECHOWIE
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Termomodernizacja w zakresie wymiany dwóch okien typu porte fenetre w Pałacu" w Jabłonnie
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.