eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówREMONT I PRZEBUDOWA ROWÓW W RAMACH PRZEBUDOWY DRÓG W GRANICACH PASÓW DROGOWYCH W BRWINOWIE - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Brwinów: REMONT I PRZEBUDOWA ROWÓW W RAMACH PRZEBUDOWY DRÓG W GRANICACH PASÓW DROGOWYCH W BRWINOWIE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 121561 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax 7295940.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA ROWÓW W RAMACH PRZEBUDOWY DRÓG W GRANICACH PASÓW DROGOWYCH W BRWINOWIE - ETAP I.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje - wykonanie remontu rowu odwadniającego na tyłach ul. Błońskiej (część); - wykonanie drenażu w ul. Czubińskiej, oraz w części ul. Błońskiej, Jasnej i Kampinoskiej; - wykonanie rowków bezodpływowych w ul. Czubińskiej, oraz w części ul. Błońskiej, Jasnej i Kampinoskiej: 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie remontu i przebudowy rowów w ramach przebudowy dróg w granicach pasów drogowych w Brwinowie - I Etap, 2) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 3) projekcie tymczasowej organizacji ruchu, 4) operacie wodnoprawnym na zrzut wód drenażowych i budowę wylotów drenarskich w ul. Czubińskiej i Żukowskiej w Brwinowie, -5) przedmiarach robót. 6) wzorze umowy załączonych do SIWZ.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone dokumentami : a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty melioracyjne, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy branży melioracyjnej lub kanalizacyjnej aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie zamieszczone w formularzu oferty. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 2 do formularza oferty załączonym do SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) Kserokopie uprawnień kierownika budowy branży melioracyjnej lub kanalizacyjnej i zaświadczenia o aktualnym członkostwie w izbie samorządu zawodowego - załączone do oferty. 3) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie zamieszczone w formularzu oferty. 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, ul. Kościuszki 4A, pokój nr 22.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, pokój nr 7.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.