eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Siedlce: Dostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim
Numer ogłoszenia: 121546 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach, ul. Brzeska 97, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 632-26-71, fax 0-25 633-96-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz pierwszego wyposażenia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim przy ul. Ks. Bosko 3. Umeblowaniu oraz wyposażeniu podlegają gabinety kierownictwa Prokuratury, sekretariaty, pokoje biurowe, poczekalnie oraz pokoje socjalne i gościnne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.00.00 - Siedziska, krzesła i podobne części Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorąc udział w przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 4 000,00 zl (słownie cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Zgodnie z art. 22 ust l Pzp: posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania określonej działalności;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp; 2)Wykonali w sposób należyty w charakterze Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy mebli biurowych i wyposażenia o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz minimum dwóch dostaw mebli biurowych i wyposażenia o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) brutto każda, wykonanych w charakterze Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: nazwy dbiorców i miejsca realizacji, całkowitej wartości brutto dostawy, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie powyższych dostaw. 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w tym postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. Pzp) - o tym, że Wykonawca: -spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia; -posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dsponuje osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie tego zamówienia na podstawie przepisu - art. 24 ust. l i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.siedlce.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach 08-110 Siedlce ul. Brzeska 97, pokój nr 410 ( w godzinach 8,00 - 16,00).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach 08-110 Siedlce, ul. Brzeska 97, pokój 410.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.