eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › MECHANICZNE ODMULENIE I UDROŻNIENIE ROWÓW NA TERENIE GMINY RADGOSZCZ W 2009 ROKU - sprawa znak BI-3410/111/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Radgoszcz: MECHANICZNE ODMULENIE I UDROŻNIENIE ROWÓW NA TERENIE GMINY RADGOSZCZ W 2009 ROKU - sprawa znak BI-3410/111/09
Numer ogłoszenia: 121535 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MECHANICZNE ODMULENIE I UDROŻNIENIE ROWÓW NA TERENIE GMINY RADGOSZCZ W 2009 ROKU - sprawa znak BI-3410/111/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przewidywana długość odmulenia mechanicznego rowów bez rozplantowania urobku - 11.000 [m], - Przewidywana długość odmulenia mechanicznego rowów z rozplantowaniem urobku na przyległym terenie - 6.500 [m], - Przewidywana długość odmulenia mechanicznego rowów z wywozem urobku samochodami samowyładowczymi i równaniem przyległego terenu - 3.500 [m]. - Przewidywana ilość pni o średnicy powyżej 25 [cm] do wykarczowania i wywiezienia wraz z uzupełnieniem powstałego wykopu gruntem rodzimym - 1.000 [szt.], Średnia głębokość odmulenia rowów - ok. 0,40 [m]. Zakres robót obejmuje: - Wykoszenie i wycięcie zarośli i zakrzaczeń w rowach przed rozpoczęciem ich odmulania i udrażniania, - Rozplantowanie i wywóz urobku (wg potrzeb) samochodami samowyładowczymi po mechanicznym odmuleniu rowów wraz z równaniem przyległego terenu, - Karczowanie i wywóz pni o średnicy do 25 [cm] znajdujących się na trasie odmulanego rowu wraz z uzupełnieniem powstałego wykopu gruntem rodzimym (cenę karczowania i wywozu pni należy wliczyć w cenę 1 [mb] odmulanego rowu). - Karczowanie i wywóz pni o średnicy powyżej 25 [cm] znajdujących się na trasie odmulanego rowu wraz z uzupełnieniem powstałego wykopu gruntem rodzimym. Całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Kwota ta zawiera należny podatek od towarów i usług (VAT). Rozliczenie robót, o jakich mowa wyżej nastąpi na podstawie faktycznej długości odmulonych i udrożnionych rowów wraz z rozplantowaniem i wywozem urobku (wg. potrzeb) jak również ilości wykarczowanych i wywiezionych pni o średnicy powyżej 25 [cm] wraz z uzupełnieniem powstałych wykopów gruntem rodzimym, oraz po komisyjnym odbiorze przedmiotowych prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych, Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: - Dysponowanie minimum dwoma koparkami, oraz dysponowanie takim stanem osobowym, który zapewni możliwość jednoczesnej obsługi min. dwóch koparek. - Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (odmulanie i udrażnianie istniejących rowów, kopanie nowych rowów), o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. Jako jedno zamówienie publiczne należy traktować zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Usługę tą należy poświadczyć referencjami od Zamawiających na których podana będzie wartość i rodzaj usług, data i miejsce wykonania oraz informacja że zostały one wykonane z należytą starannością. którzy złożą ważną i nie podlegająca odrzuceniu ofertę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na formularzu - załącznik nr 2 do SIWZ); 3. oświadczenie o podwykonawcach (oświadczenie do złożenia na formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ); Na potwierdzenie spełniania warunków zawartych w rozdziale V SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie następujących dokumentów (na podstawie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 6 do SIWZ, 10. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Dodatkowe dokumenty: 11. Potwierdzenie wpłaty wadium. 12. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. DODATKOWE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMIENIONE W SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 6 (Referat Budownictwa i Inwestycji)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.