Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Łomża: Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynkach administrowanych w Łomży.
Numer ogłoszenia: 121482 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy , ul. Poznańska 141 141, 18-400 Łomża.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynkach administrowanych w Łomży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : wymiana stolarki okiennej w lokalach na stolarkę okienną z PCV obejmująca : - demontaż istniejącej stolarki okiennej, - wykonanie i montaż stolarki okiennej z PCV, - uszczelnienie styków ościeżnic okien z ościeżami pianką poliuretanową, - uzupełnienie ubytków tynku, - malowanie farbą emulsyjną ościeży, - wymiana parapetu zewnętrznego z blachy ocynkowanej powlekanej. Wymagania dotyczące stolarki PCV: - skrzydła rozwieralne i uchylno-rozwieralne w zależności od rodzaju okna, - szyby termiczne niskoemisyjne o współczynniku przenikania ciepła k = 1,1, - izolacyjność akustyczna Rw>32dB, - okucia standardowe, - mikrowentylacja, - profile PCV czterokomorowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają i przyjmują warunki zawarte w siwz oraz we wzorze umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : - oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2.Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : - oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : - oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy : - oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki zawarte w siwz oraz we wzorze umowy. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
18-400 Łomża
ul. Nowogrodzka 7A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: MPGKiM ZB 18-400 Łomża ul. Akademicka 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Zagospodarowanie terenu przy budynku SP 4, ul. Kierzkowa - "Szare na zielone"
- Dostawa tuszy i tonerów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego - II postępowanie .
- Świadczenie usługi doradczej benchmarkingu i optymalizacji pracy szpitala dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków oświatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dobudowa i rozbudowa budynku H celem utworzenia Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie (powtórka)
- Przebudowa budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku - budowa węzła ciepłowniczego
- BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ORAZ ZBIORNIKA BEZODPŁYWOWEGO NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE - KANCELARIA LEŚNICTWA GOSPÓDKA I CZAPLINIIEC
- Wykonanie modernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Cyprysowa 2 w Gdańsku.
- Wymiana stolarki zewnętrznej w Urzędzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.