Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Świdnik: Dostawa wózków transportowych oraz sprzętu uzupełnijącego wyposażenie jednostek SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 121471 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, fax 081 7514215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wózków transportowych oraz sprzętu uzupełnijącego wyposażenie jednostek SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 ( wózek do transportu bielizny czystej szafowy, wózki do transportu bielizny brudnej wannowe, wózki do transportu materiałów sterylnych, wózek do transportu materiałów skażonych, kontenery do transportu odpadów zakaźnych, wózki do transportu żywności, wózki do przewożenia chorych w pozycji leżącej, łóżeczka ( wózki dla noworodków ), kozetka lekarska, lampa ciemniowa, stoliki zabiegowe ) Pakiet Nr 2 (wózek do transportu bielizny brudnej stelażowy, wózki do transportu zwłok z przykryciem, stanowisko do pobierania krwi, transportery taśmowo - rolkowe do przemieszczania chorych, wózki oddziałowe wielofunkcyjne, stoliki zabiegowe, materace p/odleżynowe, krzesła metalowe obrotowe, krzesła plastikowe, ławki 4- osobowe.). Rodzaj asortymentu oraz szczegółowe wymagania dotyczące Pakietu Nr 1 określone są Załączniku Nr 1 do SIWZ ( Formularz Asortymentowo - Cenowy ) i Załącznikach Nr 1.1 - 1.15 do SIWZ ( Zestawienie warunków i parametrów wymaganych ). Rodzaj asortymentu oraz szczegółowe wymagania dotyczące Pakietu Nr 2 określone są Załączniku Nr 2 do SIWZ ( Formularz Asortymentowo - Cenowy ) i Załącznikach Nr 2.1 - 2.12 do SIWZ ( Zestawienie warunków i parametrów wymaganych ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.40.00.00 - Różny sprzęt transportowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki Oryginalny kod CPV: 36.14.71.10 - Krzesła z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku.) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku ). Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej wymienionych dokumentów według formularza :spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie Oferenta, że a/ posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. b/ przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ, c/ spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku ), d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku.), zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy 7.Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz zamówień zrealizowanych w okresie trzech lat dla szpitali o złożoności ( sprzęt medyczny ) i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania - co najmniej 1 dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie ( referencje odbiorców dostaw ). Dodatkowe dokumenty : 1.Wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ . 2. Wypełnione Formularze Asortymentowo - Cenowe ( na podstawie Załączników Nr 1 do SIWZ i Nr 2 do SIWZ ). 3. Wypełnione Załączniki z Zestawieniami warunków i parametrów wymaganych ( Załączniki Nr 1.1 - 1.15 i Załączniki Nr 2.1 - 2.12 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Kasie SP ZOZ w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, ew. za zaliczeniem pocztowym w cenie 20 zł brutto - opłata dotyczy formy pisemnej SIWZ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Składanie w Sekretariacie SP ZOZ w Świdniku , pok. Nr 1 - I Piętro Otwarcie dnia 13.06.2008 r. o godz. 11.30 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ, pok. Nr 13 - II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Pakietem Nr 1 ( wózek do transportu bielizny czystej szafowy, wózki do transportu bielizny brudnej wannowe, wózki do transportu materiałów sterylnych, wózek do transportu materiałów skażonych, kontenery do transportu odpadów zakaźnych, wózki do transportu żywności, wózki do przewożenia chorych w pozycji leżącej, łóżeczka ( wózki dla noworodków ), kozetka lekarska, lampa ciemniowa, stoliki zabiegowe ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.40.00.00-8, 35.41.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Pakietem Nr 2 (wózek do transportu bielizny brudnej stelażowy, wózki do transportu zwłok z przykryciem, stanowisko do pobierania krwi, transportery taśmowo - rolkowe do przemieszczania chorych, wózki oddziałowe wielofunkcyjne, stoliki zabiegowe, materace p/odleżynowe, krzesła metalowe obrotowe, krzesła plastikowe, ławki 4- osobowe)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.40.00.00-8, 36.11.13.00-5, 36.13.31.12-0, 36.13.33.13-9, 36.14.71.10-7, 36.15.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa zestawów do operacji i ubrań operacyjnych
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
- Sprzedaż i dostawa krzeseł obrotowych do pracowni kryminalistycznej w ramach projektu Migranci z Ukrainy w województwie podkarpackim. Implikacje społeczno-gospodarcze
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.