Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Gdynia: Wykonanie ciągu trapów i parasoli na placu zabaw zlokalizowanym na Plaży Miejskiej Śródmieście w Gdyni
Numer ogłoszenia: 121447 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, fax 058 6223574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ciągu trapów i parasoli na placu zabaw zlokalizowanym na Plaży Miejskiej Śródmieście w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania bulwaru szwedzkiego i plaży, drewnianych trapów wraz z placykiem z czterema parasolami na Plaży Miejskiej Śródmieście w Gdyni na działkach nr 13 i 14 - na podstawie i zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym Plac zabaw na plaży przy Bulwarze Szwedzkim na działkach nr 13 i 14 w Gdyni. Projekt budowlano-wykonawczy w zakresie trapów i parasoli architekta Jacka Droszcza (stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), projektem wykonawczym Zasilanie w energię elektryczną Józefa Koprowskiego (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), Specyfikacją techniczną inż. Krzysztofa Strzyż (stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ) i przedmiarem robót (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia został podzielony na dwa etapy : 1) Etap I obejmujący wszelkie prace i roboty z wyłączeniem dostawy i montażu parasoli z oświetleniem, w tym w szczególności : a) demontaż istniejących urządzeń placu zabaw i transport w miejsce przeznaczenia na terenie Gdyni, b) wykonanie drewnianych trapów z drewna sosnowego ryflowanego jednostronnie grubości 3,2 cm wraz z placykiem na podbudowie z krawężników betonowych - o powierzchni ok. 564 m², c) wykonanie 4 stóp fundamentowych pod parasole o wymiarach 100 cm x 100 cm x 100 cm z betonu B25 zbrojonego, d) wykonanie elektrycznej linii zasilającej parasole, 2) Etap II obejmujący dostawę i montaż 4 sztuk parasoli wraz z ich oświetleniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale 15 SIWZ wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Nordea Bank Polska S.A. O Gdynia nr 28 1440 1026 0000 0000 0042 2924. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium na wykonanie ciągu trapów i parasoli na placu zabaw zlokalizowanego na Plaży Miejskiej Śródmieście w Gdyni 5. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 09 sierpnia 2007 r. do godz.9:30 nastąpi uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące warunki: 1) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej powyżej w ust.1, 2) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w SIWZ, 3) zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wpłaci kwotę wadium Zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez prawa protestu gwaranta (poręczyciela). 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie i terminie zostanie wykluczony z postępowania. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej należy załączyć do oferty, bądź złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie GOSiR. 9. Wadium w formach określonych w ust.2 pkt.2-5, należy załączyć do oferty, bądź złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie GOSiR. Wadium wnoszone w/w formach należy złożyć w oryginale. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę: 1) który wycofał ofertę przez upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy, w tym Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy, 2) prowadzić działalność gospodarczą objętą wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) posiadać odpowiedni pod względem kwalifikacji potencjał kadrowy zdolny do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jednego kierownika budowy, oraz kierowników robót z uprawnieniami do prowadzenia robót objętych zamówieniem w każdej z następujących branż : a) budowlanej - w postaci uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, b) elektrycznej - w postaci uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie, z co najmniej rocznym doświadczeniem na tym stanowisku, 4) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na jedno zdarzenie na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w ust.1 dokonana zostanie na podstawie dokumentów wskazanych w Rozdziale 6 ust.1 lub ust.2 lub 4 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w przetargu określone w Rozdziale 5 ust.1 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy oraz kierowników robót z uprawnieniami do prowadzenia robót objętych zamówieniem w każdej z następujących branż : a) budowlanej - w postaci uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, b) elektrycznej - w postaci uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane przez te osoby niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 8) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na jedno zdarzenie na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 1) pkt.2,4 - 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust.2 pkt.1 lit. a i c oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.2 pkt.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust.3 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gosir.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdynia (81-538), ul. Olimpijska 5/9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zamawiającego Gdynia (81-538), ul. Olimpijska 5/9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 28 zadań
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne systemu ochrony antywirusowej oraz środowiska serwerowego i wirtualnego; Certyfikat ssl wildcard z roczną subskrypcja
- Zakup materiałów promocyjnych
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- Dostawa elektronarzędzi do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefowej pompowni wody pitnej wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Obrowo
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
- "NIE-zwykła Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 2 park kieszonkowy pomiędzy ul. Bestwińską a ul. Falistą w Czechowicach-Dziedzicach
- "Remont Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Mielęckiego w Koźminku - etap I"
- Zaprojektowanie, wykonanie robót budowlanych i uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych związanych z budową lodowiska z wydzieloną przestrzenią dla centrum wspinaczkowego w Żorach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.