Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Sosnowiec: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spolecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul.Gen.Wł.Andersa 81 b
Numer ogłoszenia: 121431 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1, ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2665042, fax 032 2665042.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorzadowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spolecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul.Gen.Wł.Andersa 81 b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie ocieplenia części frontalnej i bocznej budynku i fundamentu stryropianem - 938 m2 , pokrycie tynkiem mineralnym ścian -708 m2 oraz wykonanie prac towarzyszących takich jak : wykonanie daszku nad wejściem głównym,obróbki blacharskie,nawierzchnie chodników,remont balkonów oraz inne . Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.21.00 - 45.32.21.00 Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust.1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzjem i wiekością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Znaduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia nia okre nie krótszy niż 60 miesięcy. 6.Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 październik 2008 r. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonychdokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty w celu powierdzenia warunków udziału w postępowaniu : 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie włąściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubepieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskł przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są co najmniej 2 roboty prace termomodernizacyjne w ilości 1000m2 licząc powierzchnie dachu i elewcji łącznie w 2 robotach - wg zał.nr.3 do SIWZ 5.Wykaz osób, które bęą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania - wg zał.nr 4 do SIWZ- warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej.Do wykazu należy dołączyć kopię upranień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.W celu potwierdzenia,że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzjącą,że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 350 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieceniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubepieczony od odpowiedzialności cywinej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 350 tys. zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.sosnowiec.pl/menu : Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i Przetargi/Jednostki Podległe
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 1 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b w Administracji po iuszczeniu kosztu druku w wys.40 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





