eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecTermomodernizacja budynku Domu Pomocy Spolecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul.Gen.Wł.Andersa 81 b

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Sosnowiec: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spolecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul.Gen.Wł.Andersa 81 b
Numer ogłoszenia: 121431 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1, ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2665042, fax 032 2665042.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorzadowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Spolecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul.Gen.Wł.Andersa 81 b.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie ocieplenia części frontalnej i bocznej budynku i fundamentu stryropianem - 938 m2 , pokrycie tynkiem mineralnym ścian -708 m2 oraz wykonanie prac towarzyszących takich jak : wykonanie daszku nad wejściem głównym,obróbki blacharskie,nawierzchnie chodników,remont balkonów oraz inne . Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.21.00 - 45.32.21.00 Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust.1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzjem i wiekością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Znaduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia nia okre nie krótszy niż 60 miesięcy. 6.Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 październik 2008 r. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonychdokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty w celu powierdzenia warunków udziału w postępowaniu : 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie włąściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubepieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskł przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są co najmniej 2 roboty prace termomodernizacyjne w ilości 1000m2 licząc powierzchnie dachu i elewcji łącznie w 2 robotach - wg zał.nr.3 do SIWZ 5.Wykaz osób, które bęą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania - wg zał.nr 4 do SIWZ- warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej.Do wykazu należy dołączyć kopię upranień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.W celu potwierdzenia,że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzjącą,że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 350 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieceniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubepieczony od odpowiedzialności cywinej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 350 tys. zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.sosnowiec.pl/menu : Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i Przetargi/Jednostki Podległe

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 1 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b w Administracji po iuszczeniu kosztu druku w wys.40 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1 41-200 Sosnowiec ul.Gen.Andersa 81 b Administracja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.