Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Zakrzew: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do pięciu placówek oświatowych i przygotowanie i dostarczanie kanapek do dwóch placówek oświatowych na terenie gminy Zakrzew.
Numer ogłoszenia: 121410 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do pięciu placówek oświatowych i przygotowanie i dostarczanie kanapek do dwóch placówek oświatowych na terenie gminy Zakrzew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie i dostarczanie posiłków jednodaniowych w ilości około 37.125 porcji w tym; 14.850 zup z wkładką i 22.275 porcji drugiego dania z surówką dla dzieci uczęszczających do pięciu placówek oświatowych w okresie od dnia 15.09.2007r do 20.06.2008r w dniach nauki szkolnej do niżej wymienionych szkół; - Publiczna Szkoła Podstawowa Gulin - około 35 porcji dziennie - Publiczna Szkoła Podstawowa Taczowska Wola - około 65 porcji dziennie, - Publiczna Szkoła Podstawowa Dąbrówka Podłężna - około 80 porcji dziennie, - Publiczna Szkoła Podstawowa Cerekiew - około 40 porcji dziennie, - Publiczna Szkoła Podstawowa Janiszew - około 35 porcji dziennie Przygotowywane posiłki powinny spełniać następujące wymogi; 1. zupa regeneracyjna z wkładką o gramaturze 500 gram i wartości kalorycznej 550 kcal/zupy winny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym/, 2. drugie danie o gramaturze 500 gram i wartości kalorycznej 650 kcal z surówką, 3. rodzaj posiłku nie może się powtarzać w tym samym tygodniu, 4. przedstawienie przez dostawcę dwutygodniowego jadłospisu określającego skład posiłku, kaloryczność i gramaturę 5. w tygodniu powinna być dostarczona 2 razy zupa z wkładką i 3 razy drugie danie z surówką bez zupy z wkładką. 2. Przygotowanie i dostarczanie kanapek w ilości około 14.520 dla dzieci uczęszczających do dwóch placówek oświatowych w okresie od dnia 15.09.2007r do 20.06.2008r w dniach nauki szkolnej do niżej wymienionych szkół; 1. Publiczna Szkoła Podstawowa Mleczków - około 20 kanapek dziennie, 2. Publiczna Szkoła Podstawowa Wacyn - około 35 kanapek dziennie Przygotowywane kanapki powinny spełniać następujące wymogi; 1. bułka o wadze 100g, 2. 2.wędlina lub żółty ser itp.o wadze 25g, 3. masło o wadze 15g, 4. sałata lub ogórek, pomidor itp. o wadze 10g. Dostarczane posiłki powinny odpowiadać aktualnym wymaganiom zalecanym przez Instytut Żywności i Żywienia , w szczególności co do struktury rzeczowej, kaloryczności, jakości, urozmaicenia i spełniać obowiązujące w tym zakresie normy żywieniowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.43.00 - Dania gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.43.00 - Dania gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1500,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, -dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny , a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych, - posiadają udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia w okresie minimum ostatnich 3 lat Oferent musi prowadzić działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie co najmniej od 2005 roku /3 lata/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem podanym w załączniku Nr.1. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art.22 i art.24 Ustawy załącznik Nr.2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 i 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Decyzja SANEPID-u na produkcję dań gorących od surowca. 9. Decyzja SANEPID- u na przewóz gorących posiłków samochodem w termosach. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw lub usług z podaniem ich wartości dat wykonania oraz odbiorców /w przypadku dostawy lub usług/. 11. Wykaz niezbędnych do wykonaniu zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje dostawca lub wykonawca. 12. Przedstawienie dwutygodniowego jadłospisu określającego skład posiłku, gramaturę i kaloryczność. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Przedstawienie opinii od dotychczasowych jednostek z którymi zostały zawarte umowy potwierdzających wykonanie usług z należytą starannością , dbałością i jakością..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl/aktualności
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakrzewie; 26-652 Zakrzew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 09:55, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczuy
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 427"Kraina Radości" w Warszawie w 2026 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej nr 400 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gdańsku na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Szkół w Wólce Niedźwiedzkiej
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





