eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III Nr postępowaniaDOR-271-7/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Nowy Sącz: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III Nr postępowania: DOR-271-7/13
Numer ogłoszenia: 121406 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63652 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III Nr postępowania: DOR-271-7/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nr postępowania: DOR-271-7/13. Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Operator koparko - ładowarki kl. III I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia 25 osób bezrobotnych kierowanych sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. 2. Planowany termin rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. 3. Termin zakończenia ostatniego szkolenia: 20.12.2013 r. 4. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie kursantów do zdania sprawdzianu przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (zwanego dalej egzaminem państwowym) w celu uzyskania uprawnień niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie operatora koparko - ładowarki kl. III. 5. Czas trwania poszczególnych edycji szkoleniowych wynosi nie więcej niż : 27 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Egzamin państwowy powinien odbyć się bezpośrednio po zrealizowaniu programu szkolenia. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 176 godzin zegarowych zajęć, w tym: 1.1. Zajęcia teoretyczno - zawodowe - obejmujące 116 godzin zegarowych zajęć; 1.2. Zajęcia praktyczne - obejmujące 60 godzin zegarowych zajęć. 2. Wykonawca dostarczy do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę i zakres szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć szkoleniowych, który powinien zawierać: 2.2.1. tematykę zajęć, 2.2.2. liczbę godzin zegarowych, 2.2.3. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć, 2.2.4. miejsce realizacji szkolenia 2.2.5. imię i nazwisko osoby/instruktorów prowadzących zajęcia w każdym dniu szkolenia; 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu załącza Wykonawca. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie prowadzić zajęcia szkoleniowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia wymaganego doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7.Wskazanie osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoby/a te będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Program szkolenia: 3.1. zgodny z programem szkoleń zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych, Dz. U. z 2001 roku nr 118, poz. 1263) powinien obejmować: 3.1.1. zajęcia teoretyczno - zawodowe dotyczące zagadnień z zakresu: 1) dokumentacji technicznej maszyn roboczych; 2) bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych; 3) technologii wykonywania robót ziemnych; 4) użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Zamawiający wymaga dla zapewnienia wymaganego poziomu szkolenia, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące zajęcia teoretyczno - zawodowe spełniała/spełniały następujące warunki: Posiadała/posiadały wykształcenie wyższe techniczne; Prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. 3.1.2. zajęcia praktyczne - naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Podczas zajęć praktycznych Wykonawca zapewni warsztat szkoleniowy tj. niezbędną liczbę maszyn o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 koparko - ładowarkami kl. III oraz 3 instruktorami do praktycznej nauki zawodu. Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące zajęcia praktyczne spełniały następujące warunki: Posiadały wykształcenie co najmniej średnie zawodowe; Prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce. Zamawiający wymaga, aby liczba instruktorów odpowiadała liczbie maszyn przeznaczonych do realizacji zajęć praktycznych. 3.2. powinien gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne do egzaminu państwowego i do wykonywania pracy w zawodzie operatora koparko - ładowarki klasy III. 3.3. powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 4. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem szkolenia oraz Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186). 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić egzamin przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 6. Koszt ponownego egzaminu kursantów ponosi Wykonawca. 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę dla każdego uczestnika kursu: 7.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu wydanych na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia. 7.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późń. zm.). W/w zaświadczenie powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość i adres zamieszkania tej osoby, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 7.3. świadectw pozytywnego wyniku sprawdzianu na uprawnienia operatora koparko - ładowarki kl. III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). 7.4. książki operatora maszyn roboczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). B. W zakresie organizacyjnym: 1. Wymogi odnośnie częstotliwości organizowania poszczególnych edycji kursowych: 1.1. Planowany termin rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy; 1.2.Wykonawca zobowiązuje się do podania terminu rozpoczęcia kolejnej edycji szkolenia w każdym miesiącu obowiązywania umowy, po wcześniejszym zgłoszeniu kandydata/ów do przeszkolenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby ostatnia edycja szkolenia skończyła się nie później niż 20.12.2013 r. 1.3. Jeżeli Zamawiający w danym miesiącu nie zrekrutuje kandydatów na kurs wówczas nie ma potrzeby organizacji szkolenia. 2. Miejsce realizacji szkolenia: 2.1.W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 1) Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. Maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do Nowego Sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych. 2) Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. 3) Pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. 3. Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 4. Zajęcia powinny odbywać się nie później niż do godziny 16 00. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiednie zaplecze sanitarne i socjalne. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: 6.1. w okresie trwania szkolenia będą podlegały ubezpieczeniu. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia, Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia; 6.2. w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, a będą kontynuować w dalszym ciągu szkolenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o podjęciu zatrudnienia przez uczestników szkolenia, których należy objąć w/w ubezpieczeniem od daty zgłoszenia podjęcia pracy do zakończenia szkolenia. Nie dotyczy osób wymienionych w pkt. 6.1. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia. 7. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia w których realizowany będzie przedmiot zamówienia spełniały wymogi: Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów BHP /tekst jednolity Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania /Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm./ w szczególności: na każdego uczestnika winno przypadać nie mniej niż 2 m2 wolnej powierzchni oświetlenie minimum 200 lux (komputer 500 lux), temperatura minimum + 18 C o maximum +26 C o wyposażenie ppoż. (gaśnice, hydranty, oznakowanie rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, drogi ewakuacyjne, wyjścia ewakuacyjne), aktualne badania instalacji elektrycznej, odgromowej, przewodów wentylacyjno - spalinowych, instalacji gazowej, przegląd roczny / pięcioletni stanu technicznego budynku, odpowiednie (ergonomiczne) wyposażenie (biurka, stoliki, krzesła, szafy, regały), toalety z bieżącą wodą (ciepła, zimna), wieszaki na odzież (płaszcze, kurtki itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wskazanych pomieszczeń przeznaczonych do realizacji usługi szkoleniowej i w związku z tym wymaga podania miejsca realizacji zajęć szkoleniowych na 5 dni przed podpisaniem umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. AGROSPRZĘT Sp. z o.o., ul. Miodowa 53, 31-036 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71625,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.