Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Opole: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 121375 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Oleska 127, 45-233 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4580388, fax 077 4029209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na 5 pakietów. Pakiet Nr I 1. Zestaw komputerowy szt 3 2. Zestaw komputerowy szt 1 3. Mysz optyczna szt 4 4. Monitor LCD 19 szt 4 5. Głośniki stereofoniczne szt 3 6. Monitor LCD 22 szt 1 7.Pendrive szt 4 8.Pendrive szt 2 9.1 Mysz laserowa szt 5 9.2 Klawiatura szt 5 10.Drukarka laserowa szt 4 11.1. Oprogramowanie MS Office 2007 Standard BOX PL szt 4 11.2. Oprogramowanie MS Office 2007 Proffesional BOX PL szt 1 11.3. Oprogramowanie Mikrosoft Office 2007 Proffesional BOX PL szt 1 Pakiet Nr II 1. Komputer przenośny Laptop szt 3 2. Akcesoria do laptopów : - firmowa teczka/pokrowiec szt 3 - mysz komputerowa szt 3 - mysz optyczna i klawiatura szt 3 - zewn. napęd dysków szt 1 - stacja dokowania szt 1 - podstawa notebooka szt 1 3. Bateria do laptopa szt 1 4.Ładowarka samochodowa szt 1 5. Mysz do pracy z notebookami szt 2 Pakiet Nr III 1.Router szt 1 2. Hub USB szt 3 Pakiet Nr IV 1. Zasilacz awaryjny UPS kpl 1 2. Zasilacz UPS kpl 1 3. Oprogramowanie do ups szt 1 4. Listwa zasilająca szt 4 Pakiet Nr V 1. Kontroler RAID 6 szt 1 2. Dysk twardy szt 6 3. Moduł pamięci SDRAM 256MB szt 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.21.71.10 - Interfejsy sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 uPzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymaganych minimalnych parametrów, określonych w specyfikacjach technicznych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (np. wydruk ze strony producenta lub dystrybutora). Powyższy zapis nie dotyczy Pakietu nr I poz. 11 i Pakietu nr IV poz. 3,4. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że oferowane produkty (dotyczy zestawów komputerowych - Pakiet nr I, poz. 1 i 2) odpowiadają okreslonym normom lu specyfikacom technicznym (np. certyfikat wydrukowany ze strony Microsoft).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole, ul. Oleska 127.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Opole, ul. Oleska 127, pok. 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I 1. Zestaw komputerowy szt 3 2. Zestaw komputerowy szt 1 3. Mysz optyczna szt 4 4. Monitor LCD 19 szt 4 5. Głośniki stereofoniczne szt 3 6. Monitor LCD 22 szt 1 7.Pendrive szt 4 8.Pendrive szt 2 9.1 Mysz laserowa szt 5 9.2 Klawiatura szt 5 10.Drukarka laserowa szt 4 11.1. Oprogramowanie MS Office 2007 Standard BOX PL szt 4 11.2. Oprogramowanie MS Office 2007 Proffesional BOX PL szt 1 11.3. Oprogramowanie Mikrosoft Office 2007 Proffesional BOX PL szt 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.32.31-9, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr II 1. Komputer przenośny Laptop szt 3 2. Akcesoria do laptopów : - firmowa teczka/pokrowiec szt 3 - mysz komputerowa szt 3 - mysz optyczna i klawiatura szt 3 - zewn. napęd dysków szt 1 - stacja dokowania szt 1 - podstawa notebooka szt 1 3. Bateria do laptopa szt 1 4.Ładowarka samochodowa szt 1 5. Mysz do pracy z notebookami szt 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr III 1.Router szt 1 2. Hub USB szt 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr IV 1. Zasilacz awaryjny UPS kpl 1 2. Zasilacz UPS kpl 1 3. Oprogramowanie do ups szt 1 4. Listwa zasilająca szt 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr V 1. Kontroler RAID 6 szt 1 2. Dysk twardy szt 6 3. Moduł pamięci SDRAM 256MB szt 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.71-0, 30.23.50.00-5, 30.23.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.