Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Wrocław: WYKONYWANIE REMONTÓW BIEŻĄCYCH I AWARYJNYCH NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA WROCŁAWIA
Numer ogłoszenia: 121355 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, fax 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW BIEŻĄCYCH I AWARYJNYCH NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA WROCŁAWIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących i awaryjnych na obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia z podziałem na dwa zadania: - zad. nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia, - zad. nr 2 - część zachodnia miasta Wrocławia. 2. Zadania obejmują: a) naprawę konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich, b) naprawę i montaż elementów wyposażenia obiektów inżynierskich, c) remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników, d) układanie izolacji z naprawą płyty pomostowej i odtworzenie nawierzchni jezdni, e) remonty przepustów drogowych, f) sezonowe czyszczenie i konserwację elementów wyposażenia obiektów inżynierskich, g) roboty interwencyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 300 000 zł (po 150 000 zł na każde zadanie).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 1.500.000 zł na każde zadanie, na które jest składana oferta. 3. Realizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na prowadzeniu robót utrzymaniowych na obiektach inżynierskich w terenie miejskim (w tym na przynajmniej jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków) w okresie minimum 1 roku (chyba, że okres prowadzenia działalności jest krótszy) na łączną kwotę minimum 1 500 000 zł brutto. W ramach prowadzonego zadania na roboty utrzymaniowe obiektów inżynierskich wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w zakresie: - naprawy ubytków konstrukcji nośnej, w tym: płyty nośnej, dźwigarów głównych i podpór, - naprawy elementów wyposażenia, w tym: łożysk, dylatacji, barier mostowych, barier energochłonnych, izolacji i odwodnienia. 4. Dysponują personelem: a) kierownikiem robót (jedną osobą na każde zadanie, na które jest składana oferta), który: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (jeżeli obejmują mosty) bez ograniczeń lub w specjalności mostowej bez ograniczeń, - posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu robotami na obiektach inżynierskich (jako kierownik budowy lub kierownik robót branżowych), b) osobą posiadającą zaświadczenie, dyplom (lub równoważne) pozwalające na prowadzenie prac w zakresie konserwacji elementów i detali architektonicznych na zabytkach nieruchomych (jedną osobą na każde zadanie, na które jest składana oferta), c) brygadami roboczymi minimum dziesięcioosobowymi w ilości po 1 brygadzie na każde zadanie, na które jest składana oferta. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki 2., 3. i 4. dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1.500.000 zł na każde zadanie, na które jest składana oferta. 8. Wykaz realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na prowadzeniu robót utrzymaniowych na obiektach inżynierskich w terenie miejskim (w tym na przynajmniej jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków) w okresie minimum 1 roku (chyba, że okres prowadzenia działalności jest krótszy) na łączną kwotę minimum 1 500 000 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W ramach prowadzonego zadania na roboty utrzymaniowe obiektów inżynierskich wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w zakresie: - naprawy ubytków konstrukcji nośnej, w tym: płyty nośnej, dźwigarów głównych i podpór, - naprawy elementów wyposażenia, w tym: łożysk, dylatacji, barier mostowych, barier energochłonnych, izolacji i odwodnienia. 9. Doświadczenie kierownika robót w kierowaniu robotami na obiektach inżynierskich. 10. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (jeżeli obejmują mosty) bez ograniczeń lub w specjalności mostowej bez ograniczeń i dokument stwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. 11. Zaświadczenie, dyplom (lub równoważne) pozwalające na prowadzenie prac w zakresie konserwacji elementów i detali architektonicznych na zabytkach nieruchomych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 110, osoba uprawniona do kontaktów: Monika Cander, tel. (071) 37-60-721.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. nr 1 - część wschodnia miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisano w pkt II.1.3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. nr 2 - część zachodnia miasta Wrocławia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisano w pkt II.1.3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont i konserwacja budowli przejazdowych typu "S" zlokalizowanych w korycie rzeki Wisła na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.