eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiZPD/05/10 Dostawa maceratora, sprzętu jednorazowego użytku, wyrobów kartonowych i tlenu medycznego, powietrza med., dwutlenku węgla w butlach oraz dzierżawę butli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Oborniki: ZPD/05/10 Dostawa maceratora, sprzętu jednorazowego użytku, wyrobów kartonowych i tlenu medycznego, powietrza med., dwutlenku węgla w butlach oraz dzierżawę butli.
Numer ogłoszenia: 121329 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info/nbip/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/05/10 Dostawa maceratora, sprzętu jednorazowego użytku, wyrobów kartonowych i tlenu medycznego, powietrza med., dwutlenku węgla w butlach oraz dzierżawę butli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maceratora w terminie 4 tygodni od dnia podpisania umowy oraz sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, wyrobów kartonowych przez okres 18 m-cy od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i tlenu medycznego, powietrza med., dwutlenku węgla w butlach oraz dzierżawa butli przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 1.1, nr 1.2 do SIWZ, które szczegółowo określają asortyment w poszczególnych pakietach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dotyczy Pakietów od 2 - 4: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających tej samej ilości i wielkości co określone w załączniku nr 1.1 do SIWZ na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku wcześniejszego wyczerpania oferty lub brakiem rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.00-5, 42.99.61.10-8, 33.14.10.00-0, 31.71.11.40-6, 24.11.19.00-4, 24.11.32.00-1, 24.11.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Katalogi lub ulotki lub opisy techniczne zawierające szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1.1 lub nr 1.2 do siwz. Zamawiający wymaga by dane techniczne zaproponowanego przedmiotu zamówienia były zaznaczone w katalogach lub ulotkach lub opisie technicznym- kolorem (dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3, 4).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają świadectwa rejestracji wyrobu medycznego zgodnie z ustawą (Dz.U. 2004 Nr 93 poz. 896 ze zm.) lub pozwolenia wydane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej ( Dz.U. 2002 Nr 175 poz. 1433 ze zm.) w przypadku produktu biobójczego oraz zadeklarują, że na wezwanie Zamawiającego przedłożą żądany dokument, 2) Oświadczenie, że Wykonawca zapewnia realizację dostawy w ciągu maksymalnie 7 dni od zgłoszenia zamówienia (dotyczy Pakietu nr 2, 3 i 4), 4) Oświadczenie, że Wykonawca zapewnia realizację dostawy w ciągu maksymalnie 4 tygodni od dnia podpisania umowy (dotyczy Pakietu nr 1) 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapewnia realizację dostawy w ciągu 2 dni od zgłoszenia zamówienia (dotyczy Pakietu nr 5) 6) Zezwolenie na obrót środkami farmaceutycznymi i materiałami medycznymi, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (dotyczy Pakietu nr 5) 7) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków; 8) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 9) Załączniki Nr 2, nr 3 i nr 4 - podpisany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed terminem składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ. Dokonane w ten sposób uzupełnienie przekazuje się niezwłocznie wszystkim uczestnikom postępowania dla pozostałych poprzez zamieszczenie informacji na stronie Zamawiającego www.szpital.oborniki.info/nbip/ i jest ono dla wszystkich chętnych wiążące. W przypadku gdy zmiana SIWZ będzie prowadziła do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, wówczas zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oborniki.info/nbip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek administracji, wejście B, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek administracji, wejście B, sekretariat- pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert 20/05/10 godz. 11:00 Siedziba Zamawiającego, budynek administracji, wejście B, sala nr 17.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ - Pakiet nr 1 oraz załącznik nr 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.00-5, 42.99.61.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ - Pakiet nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ - Pakiet nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ - Pakiet nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ - Pakiet nr 5. Każdorazowa dostawa tlenu, powietrza i dwutlenku węgla z wymaganym atestem, musi być realizowana w ciągu dwóch dni liczonych od chwili złożenia zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.32.00-1, 24.11.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.