To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Rzeszów: Wsparcie merytoryczne Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowe GDDKiA O/Rzeszów w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ w Zespole ds. Diagnostyki nawierzchni w Laboratorium Niestacjonarnym w Jankowicach
Numer ogłoszenia: 121318 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98050 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie merytoryczne Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowe GDDKiA O/Rzeszów w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ w Zespole ds. Diagnostyki nawierzchni w Laboratorium Niestacjonarnym w Jankowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wsparcie merytoryczne Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowe GDDKiA O/Rzeszów w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ w Zespole ds. Diagnostyki nawierzchni w Laboratorium Niestacjonarnym w Jankowicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest przewidziane do finansowania przy udziale środków pochodzących z UE z Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wsp. meryt. Wydz. Tech. - Labor. Drog. GDDKiA O/Rzeszów w Zespole ds. Diagnostyki nawierzchni w Laboratorium Niestacjonarnym w Jankowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miron Chudy, ul. Poniatowskiego 17/6, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6740,00
Oferta z najniższą ceną: 6740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6740,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt. 6) Ustawy Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na zamówienie uzupełniające, jeżeli spełnione są łącznie następujące przesłanki: 1) zamówienie jest udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Zamówienie podstawowe, zgodnie z zawartą umową, udzielone zostało w dniu 24.09.2012r. W związku, z czym, aby powyższa przesłanka została spełniona, zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone do dnia 24.09.2015r. 2) zamówienie uzupełniające jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług Pan Miron Chudy zamieszkały: ul. Poniatowskiego 17/6, 37-500 Jarosław Legitymujący się dowodem osobistym: nr ACA 718778 wydanym przez Burmistrza Miasta Jarosławia PESEL: 85020518333 NIP: 792-211-55-31 Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z tym samym wykonawcą usług, co czyni zadość powyższej przesłance. 3) Zamówienia uzupełniające stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 11 200,00 PLN netto. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego została określona na kwotę 5 540,00 PLN netto i stanowi 49,46% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie udzielił innych zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, wobec tego powyższy wniosek należy uznać za spełniony. 4) Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Słownik języka polskiego definiuje pojęcie rodzaj jako gatunek czegoś wyróżniany ze względu na pewne cechy (definicji ustawowej brak). Zamówienie podstawowe uzupełniające są tego samego rodzaju, posiadają te same kody CPV. Zakres usług zamówienia uzupełniającego jest tożsame z zakresem usług zamówienia podstawowego i obejmuje: wsparcie merytoryczne Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów w zakresie badań laboratoryjnych w ramach realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na wykonaniu tej samej kategorii usługi. 5) Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego Zamówienie było prowadzone i zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego 6) Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający w treści ogłoszenia wskazał , iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do wysokości 50% zamówienia podstawowego. W związku z czym powyższa przesłanka została spełniona. 7) Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zgodnie z w/w pkt. 4) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania izolatorów kompozytowych 110kV, 220kV, 400kV.
- Usługa sekwencjonowania i odczytywania matryc DNA
- Usługi sekwencjonowania kwasów nukleinowych z wykorzystaniem systemu NovaSeq X Plus
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





