eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczew › opracowanie projektu budowalno-wykonawczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-07

POZYCJA 12130

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pszczew: opracowanie projektu budowalno-wykonawczego: modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Pszczewie, budowy oczyszczalni ścieków w Policku oraz budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Borowy Młyn, Zielomyśl, Nowe Gorzycko, Stoki, Świechocin

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Pszczew, do kontaktów: Górczyński Waldemar, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492310, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl, www.pszczew.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Pszczew, Górczyński Waldemar, Leśny Janusz, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492310, 95 7492318, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl, www.pszczew.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Pszczew, Leśny Janusz, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492318, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl, www.pszczew.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Pszczew, Górczyński Waldemar, Leśny Janusz, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492310, 95 7492318, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl, www.pszczew.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowalno-wykonawczego: modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Pszczewie, budowy oczyszczalni ścieków w Policku oraz budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Borowy Młyn, Zielomyśl, Nowe Gorzycko, Stoki, Świechocin. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego: modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Pszczewie, budowy oczyszczalni ścieków w Policku, oraz budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Borowy Młyn, Zielomyśl, Nowe Gorzycko, Stoki, Świechocin, w tym: 1. Wykonanie aktualnych map do celów projektowych w zakresie dotyczącym realizowanej dokumentacji projektowej 2. Wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej, w tym zasilania energetycznego oczyszczalni, przepompowni 3. Opinie geologiczne o warunkach gruntowo-wodnych 4. Sporządzenie potrzebnych operatów wodno-prawnych (jeśli zaistnieje taka potrzeba) 5. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, 6. Opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego 7. Opracowanie raportów oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji 8. Pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektów koniecznych do uzyskania pozwoleń na budowę 9. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń na budowę Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pszczew, gmina Pszczew, pow. międzyrzecki, woj. lubuskie, Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 50.000,00 PLN Przedmiotowy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2.1.3) Niezbędna wiedza, doświadczenie i potencjał techniczny - wymagane dokumenty: 1/ Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w wykonywaniu projektów, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa); 2/ Wykonawca wykaże się wykonaniem projektów odpowiadających swoim rodzajem projektom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej: udokumentują doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego z zaprojektowaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - 1 zamówienia na projektowanie budowy lub modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 300 m sześc./dobę, - 1 zamówienia na projektowanie budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 60 m sześc./dobę, - 1 zamówienia na projektowanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości łącznej min. 15 km), dokumentując odpowiednimi referencjami prawidłowość ich wykonania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.04.2006, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2006, godzina 12:15, Urząd Gminy w Pszczewie, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, sala narad pokój nr 22.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.