Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-12
Warszawa: Usługa ochrony osób i mienia obiektu położonego w Zielonej Górze - Babimoście
Numer ogłoszenia: 12127 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, faks 022 5746359.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia obiektu położonego w Zielonej Górze - Babimoście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 145 z 2005 r., z późn. zm.- dalej ustawa o ochronie osób i mienia) usług ochrony osób i mienia Zamawiającego na terenie obiektu położonego w Zielonej Górze - Babimoście, polegających na ochronie pomieszczeń, obiektu i otoczenia oraz osób przebywających w tym obiekcie, zarówno zatrudnionych jak i gości. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Zamawiający oceni spełnianie warunku nr 1 na podstawie informacji z: 1. koncesji, o której mowa w art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia, wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na świadczenie usług ochrony będących przedmiotem zamówienia; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej. B. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Zamawiający oceni spełnianie warunku nr 2 na podstawie: 1. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 2. dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie; 3. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji; 4. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. dokumentów potwierdzających, że osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty: a) wykaz wykonanych minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia polegające na świadczeniu usług ochrony fizycznej obiektów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każde; b) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie. Zamawiający uzna, że dokumentem takim może być dokument dowolnie zatytułowany, zawierający informację o wykonawcy, terminie i wartości zrealizowanej usługi, posiadający potwierdzenie należytego wykonania, podpisany przez osobę uprawnioną do zawierania umów w imieniu odbiorcy; c) wykaz co najmniej 3 osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia; d) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia: (i) licencja I stopnia pracownika ochrony, (ii) zaświadczenie o niekaralności, (iii) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, (iv) zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. C. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Zamawiający oceni spełnianie warunku nr 3 na podstawie: 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. D. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Zamawiający oceni spełnianie warunku nr 4 na podstawie: 1. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy oraz złożą stosowne oświadczenie. E. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: a) spełnianie warunków nr 1 i nr 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna; b) spełnianie warunków nr 2 i 3 oceniane będzie łącznie. F. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. G. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia. H. Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) I. Koncesja na świadczenie usług ochrony - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. III. Wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, dat i miejsca wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5; IV. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa powyżej - referencje, opinie itp. - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; V. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 6; VI. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym: licencja I stopnia pracownika ochrony, zaświadczenie o niekaralności, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej zastrzeżone, zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zawodowego - kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; VII. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokument aktualny na dzień składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; VIII. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, 1 egzemplarz; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. IX. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, 1 egzemplarz; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. X. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa - albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. XI. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. XII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 - 1 egzemplarz; W przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A) II, VIII, IX i XI składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn;
osoba do kontaktów z Wykonawcami: Emilia Ryszkowska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej - Dział Zamówień Publicznych ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn Kancelaria - pokój 004.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej wyposażenia i budynku Szkoły Podstawowej nr 52 im. Marii Konopnickiej w Lublinie na rok 2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.